Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1439 ggr
DolceVita
1

Hittar inte min innekatt!! :((

Min bror håller på att flytta ut nu så i princip hela dagen har det burits möbler och grejer genom huset. I förmiddags verkade en av mina katter uppskrämda av det och försökte smita in i olika rum för att gömma sig. Nu har vi sprungit och letat i en timme men kan inte hitta honom! :( Ytterdörrarna ska tydligen inte ha varit öppna något så han borde inte ha kunnat ta sig ut. Men vi har verkligen letat överallt i huset, flera gånger om. Kan inte hitta honom och jag börjar bli väldigt orolig. Hjälp! :((

What doesn't kill you makes you stronger.

[Emma--]
0

Har katten något godis den tycker om eller nåt? Eller kanske en leksak som låter som katten älskar som går att försöka locka med?

DolceVita
0

Har sprungit runt och skakat på en burk godis de känner igen. Han brukar alltid komma när han hör det, men inte nu ):

What doesn't kill you makes you stronger.

Josefa
0

Ibland finns ett mellanrum upp i ryggstödet på soffor. En jättebra plats att gömma sig på.

[Emma--]
0

Ta ett rum i taget och sök. Ibland kan katter verkligen hitta konstiga platser att gömma sig på.

Rafflan
0

Lär katten att det är fel att göra så :)

chade
0

Skramla lite med buren utomhus med utifall att han smitit ut. Dom är snabba våra små fyrfotade vänner när dom verkligen vill. vet inte hur många gånger jag fått jaga mamams och pappas katt runt halva kvarteret när han vart snabb som en vessla genom dörren

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Sunset_luna
0

min katt gömmde sig bakom spisen en gång.. så leta även på de konstigaste ställena.

Rafflan
0

#5 den hamnade i fel tråd, vet ej hur det gick till :O

chade
0

hur har det gått?

Små stjärnor lyser också i mörkret.