Vila i frid, Sessan!
Idag somnade min älskade Sessan in då hon blev påkörd…
Jag var på väg hem med bussen och fick en obehaglig känsla. Det jag tänkte var: Hoppas inte någon av katterna är döda… Så brukar jag aldrig tänka annars. När jag kom hem ca 5 minuter senare med bussen såg jag att det låg ett djur en bit bort… Jag tog in posten och sade till min lillebror att följa med för att det troligen var en katt påkörd.. Och mycket riktigt så var det en katt påkörd, min älskade Sessan. Hon hade precis blivit påkörd eftersom att hon fortfarande var varm och det ryckte i hennes morrhår. Hon måste ha somnat in direkt och det känns ju skönt iaf.. Så att hon slapp lida. Men kan det vara så att Sessan blev påkörd just när jag fick denna obehagliga känsla?
Vila i frid Sessan, vi ses vid regnbågens bro!

Usch stackars dig, gråter med dig. Det finns inget värre än när någon vi älskar lämnar oss

Stackars dig. Jag lider med dig, det är så svårt att sin misse blir påkörd. Beklagar sorgen..

Sverker lägger en tass över skärmen som tröst..

Nej, vad trist…känner verkligen med dig
hon var en sån fin kisse.

Herregud jag såg inte bilden :/
Men det var en underbar madam :)
Tröstekramar. Sitter med tårarna rinnande just nu. Jag är rädd att samma sak skall hända med mina älsklingar eftersom vi bor alldeles intill vägen och dom älskar att vara på andra sidan. Just nu är det inte så mycket trafik men när högsäsongen börjar vet jag att trafiken ökar. Nog för att man inte får köra mer än 30 km/h men det är få som gör det.
Det är iaf bra om din lilla vackra Sessan slapp lida.
Hej, jag är jätteledsen för din och Sessans skull. 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Nej vad hemskt! Skönt att hon slapp lida, den lilla fina kissen… Beklagar sorgen…
Tyvärr är det ju ändå sådant man får ha i åtanke när man har utekatter… Kanske det skulle fungera att bygga en rejäl rastgård åt katterna?
jag, toker och trötter beklagar sorgen. Skönt att hon inte fick lida, det är en liten tröst i den stora sorgen…
Uhh va hemskt..har varit i samma sits själv så jag vet hur du känner dig..kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

#8 Jag vill så gärna ha en rastgård till katterna… Men mina föräldrar tycker att det är som att ta ifrån katterna sin frihet när dem är vana…
Tack för era värmande ord!
Kramar

Hon var vacker din Sessan, Jag lider så otroligt med dig,
och vill ge dig en tröste-kram…

#12 Tack…
Kramar!
Men så hemskt :((
Stackars kisse som var så vacker! Hoppas ni träffas bortom regnbågens land, någon gång.
Tasskram på dig

Hon va väldigt vacker!!
Tänker på er!! Tröstekramar!
Varma tassar mot skärmen från Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
nej vad hemskt! :'( kram.
R.I.P

Så fruktansvärt…
RIP vackra katt