Ny familjemedlem :D
Är så glad att jag snart spricker så tänkte skriva av mig lite
Förra helgen fick min jourkatt Flora ett nytt hem! Valde då att inte ta in en ny jourkatt och i torsdags adopterade jag en helt ljuvliig tös från samma katthem.
Min syster var så otroligt snäll att hon körde hit henne idag. Hon började med att hälsa och kela innan hon begav sig in bakom soffan och där ligger hon nu. Spencer är lite fräsig men accepterar henne vilket jag visste att min goa gosse skulle göra <3
Bilder kommer!
Grattis 
Hon är verkligen supersöt! :=D
(om ni undrar så är jag TS storasyster och jag körde dit katten igår hihi)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jätte fin :) hur lång till tog det innan katterna verkade acceptera varandra?
Svårt att säga, han fräste lite i början och reste ragg men mer var det inte och nu är han enbart nyfiken och hon oxå
Så accepterat varandra har de gjort redan inom några timmar.
ok det gick snabbt :) jag frågar för att jag ska ta hem en kattunge den 23e till mina två katter som är fyra år och jag är lite orolig hur det ska gå. Mina katter har aldrig träffat andra djur sedan dom var tolv veckor.
#9 Borde gå bra. Jag hämtade hem en 13 år gammal kastrerad honkatt till våran 2 åriga kastrerade hankatt. Hon hatade sin förra "kattkompis" men går bra med våran :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ok jag hoppas på det bästa såklart :)

Hoppas att de blir bra vänner :)
Vilken läcker färg hon har! Serut att vara svartsköldpaddssmoke med vitt :) Sära på pälsen så ser du att underullen är alldeles vit!
#12 coolt! Ja det ser jag nu
Massor med pluspoäng till dig ts. Du inte bara köpte katt från katthem utan den är även vuxen 
#12 vet du möjligtvis färgkoden?
#14 Hon är bara ett år, vet inte direkt var vuxengränsen går ^_^
Hon är så himla mysig, har hittat ett utrymme bakom mina DVD-filmer där hon sover mellan varven annars är det mest kela som gäller, hon väckte mig säkert fem gånger under natten för att hon bara måste kela
Att ha en svanslös katt är helt nytt för mig, känns lite konstigt att smeka henne över ryggen, normalt sätt fortsätter man ju över svansen men där finns ingen
Det är fräckt på samma gång. Mitt bästa beslut någonsin helt klart.
Om man vill ställa ut två huskatter på en och samma gång, får de båda vara i samma utställningsbur eller måste man ha två burskynken osv.?