Tog nästan 1 månad bara!
Hur kul känns det inte då man går på Arken zoo och finner en super mega finkattbädd för bara 159 kr, om man är kundmedlem, och köper den för att katten ska få en mysig bädd att sova i?
Ha-ha-ha! Trodde jag ja. Min Dooleys vägrade ligga i den vilket han bevisade med genom att aldrig ligga i den så den samlade dam. Men så mycket bättre så gillade min cockertik bädden och tog den som sin.
Nu har det snart gått en månad sen jag köpte den och nu ser det ut så här x-'D:
Haha den skulle bli ingången alltså.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nehe? xD
Han ville väl känna doften sen av Lissie om hon får komma hem till mina föräldrar sen ;)
Får uppenbarligen skaffa mig en cockerspaniel för ingen av mina ha velat ligga i en sådan bädd
Inte min heller, provat olika bädd och koj varianter, men platt på en matta är tydligen skönast, helst en plastmatta :P
#3 Är ju lite tragiskt då man försöker göra det så bekvämt man kan för dem också tackar de än så här, men har man turen att ge den till någon annan för stunden är det ju inte helt bortkastat med pengar ;)
#4 Haha ja du fann väl något som de gillade xD
Man blir lika glad varje gång man har köpt något nytt(även mat) o de gillar det. Ibland är en vanlig kartong roligast:)
Köpte mindre hundbäddar på Ö&B för 25 kronor styck, lik den på bild fast större bara. Någon sorts utrensning av grejer antagligen. Tre jourperser låg samtidigt i bädden imorse. Den var perfekt för dem. Köpte sex stycken så de andra i föreningen har också, ruskigt billigt med 150 :- för sex stycken.
# 6 Ja kartongen som maten förvarades i brukar vara roligare än maten ibland
#6 Tyvärr lockar inte kartonger för Dooleys. Han skyr dem! xD
#7 kanske ska ta sig en runda till ÖB då.
Då o då ställler jag fram en ny kartong om jag har beställt något.Stor som liten brukar duga ett tag iaf. Ser ju för kul ut då de ska pressa sig ner i en aldeles för liten kartong.
Papperspåsar är också kul men ta bort handtagen för en av mina fastnade o höll på att typ strypas innan jag kom till undsättning.
#9 Jasså konstigt, det som är så poppis.
HAhaha luden mat ett obligatorium även hos dig…….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....