Efterlyses, bra kastreringsaffish!
puttt, kan nån hjälpa mig???
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
putt nån som har nåt liggandes på sin hårddisk? eller kan tipsa mig var jag kan hitta?
putt för en snäll förfrågan…..
Men vart har jag sett en sån kanske är denna du visar jag tänker på hmmm, en fråga man kan inte redigera lite själv o skriva ut den på svenska? De inne på bildredigering.ifokus lär kunna det isf 
Ja jag kan inte…… tyvärr….Men jag ska fösöka… Om man kopierar bilderna på katterna och lägger in dem i ett worddokument och lägger svensk text….Synd att dokumentet inte var i word. då hade det inte varit sak.
Bilden är rätt liten. Iallafall jag kan knappt se vad det står. Annars så kan jag fixa den.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Jag såg en affisch idag hos veterinären, tror att den var från Djurskyddet.
8 mjo undra om det inte är oxå hos vetrinären jag sett denna. 

Den jag såg var röd, och det stod nåt i stil med "En okastrerad hona kan få 21 ungar på ett år. Vem tar hand om dem?"

#11 Haha, ja. Lite fel men ändå rätt kom jag ihåg ;) Skyller på ett jag hade annat att tänka på…
#10 den har jag…. Är ute efter den där pyramiden.. Finns som sagt massor på Google bildsök, men inget som jag hittar på svenska. JAg förstår, men det är en fördel att ha flyers på svenska och just pyramidvarianten är så talande.