Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 10033 ggr
pip89
8

hur ser era katträd ut?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här byggde min man åt mina katter.

pip89
0

2.

Vad tycks?

allt gick på drygt 700kr

Jourhemmet
1

Jättefint, kan han lånas ut? Flört

pip89
0

haha, nu blev han generad när han såg att du skrev så FlörtTungan ute(han sitter brevid mig och tackar så mycket)

Lusthan
1

Wow, jag har tänkt bygga nått jag också. Hur fäste ni det i väggen? Vi bor i hyresrätt och jag vill inte förstöra för mycket…

Vidgar
1

Nu är jag inte så händig så här har man köpt en för några år sedan (så att katterna skulle få ha ett ordentligt träd att få klättra i när man bodde i en 1:a). Detta är en bild på hur den såg ut när den köptes, nu ser den lite annorlunda ut.

Jourhemmet
2

Ser stabilt och bra ut. Men wow vilken nostalgikick jag fick av dina planscher, inget illa ment tvärtom. Tror jag hade någon liknande men i sammet Skrattande

[Forest]
1

TS åh avis att du har en alldeles egen handyman Flört ser verkligen kanon bra ut smidig tar ingen plats o snygg med.

Vi har två klösmöbler här en som är rätt ny den köpte jag på ÖoB den har flera våningar men tog bort en våning på den för göra längre klösparti, den står i våran ena hall o är väldigt poppis som sovplats.

Sen har vi en sån här: http://www.swecat.com/klosmobel-madrid-240-270-cm-beige jag köpte den via tyska ebay under 800kr den lämnades av utanför våran dörr så bra leverans var det oxå Flört

pip89
0

Han satte dit den på väggen Med plugs och skruv, 8st sa han, Eftersom det är en så liten vägg så är det lätt att byta Tapeten sen :)

#7: Jo det är så skönt att slippa Gå runt med damsugare och plocka Tussar. Det här Tyget vi använder är Inte statiskt så håret sugs upp direkt :D

Sunset_luna
1

Jg undrar var du fick tag på tyget till hyllplanen, funderar på att bygga nått liknande här hemma nämligen men vet inte vart ja ska hitta såna fina tyger.

Lusthan
1

Vårt problem är att vi inte kan göra för mycket hål då det är målat men man kan ju göra en variant på det ni har. Ska se vad jag kan göra när pengarna ramlar in i slutat utav månaden. :-)

[Forest]
2

10, finns mängder man kan hitta på bara man är lite fyndig. Varför inte göra på en ram/skiva då är det bara 4 hål på skivan sätter ni allt möjligt :) Bara en tanke om man vill göra eget o inte ha så mycket hål Flört

740tjejen
1

Så här ser mina katters ut.

pip89
0

fina fina, våra tyger köpte vi på rusta :-) vanliga pläder för 99:- så det rekomenderar jag starkt!

Snurpan79
1

Här är en bild på vårt klösträd. Det är väldigt uppskattat bland fyrbentingarna kan jag tala om.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

zoolatri
0

#14 Väldigt fint träd! var har du köpt det och vad kostade det?:) Vilken tillverkare?

Snurpan79
0

#15 Köpte det på Tradera för några år sen och jag betalade 1600:- med frakt till dörren. Tillverkaren är Leopet.

pip89
0

#14 Den var väldigt stor :P

Jourhemmet
0

Jag har köpt från ebay den på bild 1 och 2. Kostade 430:- resp. 540:- inkl. frakt till dörr.  http://www.ebay.de/sch/Katzen-/24354/i.html

Snurpan79
0

#17 Ja, den är stor men den fyller stor funktion här hemma. Själv använder jag den som rumsavdelare och katterna har den som sovplats förutom klösningen då. Och nej, mina katter är inte alls bortskämda. Flört

Jourhemmet
2

Den här är katternas favorit, 430:- på Ebay. Observera busungen högst upp.

Jourhemmet
0

Denna kostade 540:- och har fått stå ut med väldigt mycket bus som ni ser.

zoolatri
0

#20 Det här var ju ett jättefint träd det med! Och vilket bra pris! Det blir nog att ta sig i kragen och lista ut hur man shoppar på ebay:) Men det får iaf vänta tills vi flyttat så jag vet vilken färg och form som passar i nya huset.

enbartmalin
0

Här står mina

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Det nyaste som kom igår, paxat av Kaos så fort det var ihop byggt.

Hälsningar Malin

[Thiah]
0

#23 smart att kunna gömma det under trappan :)

pip89
0

#23 vad har du för katter ? tänkte på att det måste vara bökigt att hålla rent ? annars så är det bra tänkt :D

enbartmalin
0

#26 Nja, det är inte speciellt bökigt och då anses jag att vara väldigt pedant(Folk vill inte ha mig på besök om dom har stökigt/smutsigt hemma).
Mina katter är "hittekatter" :P

Hälsningar Malin

UlrikaD
0

#24 Höll på att impulsköpa den på zooplus häromdagen. Var ju så himla söt:)