Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1440 ggr
Hawknestgrove
0

Kattkedjan säljer sin första fälla.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så, nu är våra nya fällor på ingående. Så vår första fälla, en HAVAHART 1089 95,3*27,3*31 är nu till salu.Priset för katthem är 1000 kr plus frakten. Fällan är i fint skick och mycket bra. Vi har använt den 4-5 gånger, men när vi fick chansen att köpa en "engreppare"+ en Rescue Kit så finner vi att vi inte behöver den första längre. Ring till Kattkedjans telefon och meddela, 0730650694 eller kontakta mig här inne. Den kan självklart även avhämtas i Strömstad.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Marie_1987
0

Är detta meningen att man ska fånga in vildkatter? Den skadar väl inte katterna? Är det endast katthem som får köpa den? Eller vad menas med priset för ett atthem är 1000 kr?

Hawknestgrove
0

precis. Det är därför jag lägger den här, för den är bara till salu till katthem och dem som jag vet tar hand om med hemlösa katter..Inget annat.OCh vi bedömer vilka som kan få köpa den. Det faller av vissa naturliga skäl bort en del organistationer, på grund av att vi inte delar deras inhumana verksamhet. Jag behöver väl itne gå in på vilka jag syftar på, klokt folk kan tänka själva. Privatpersoner kan missbruka den, så de kan leta efter fällan på egen hand, jag är inte behjälplig. OCh jag använder inte ordet vildkatter, utan förvildade katter.  Denna fälla och de andra HAVAHART är i mitt och mångas tycke den allra bästa. Lätt att bära, lätt att få in i baksätet på en vanlig personbil också. Inte en chans att en kisse kan skada sig. Många gånger, så har en kisse rymt från hemmet och enda sättet att ta fast den är att fånga den i en fälla.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....