Påkörd i Eskilstuna
Påkörd svart katthona. Ej märkt. Hittad vid Djurgårdsskolan i Eskilstuna. Inlämnad till djurkliniken.
Jag vet inte mer än så.
Sprid gärna om ni känner folk i Eskilstuna.
Sprider på FB då jag bor i E-tuna! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Tyvärr avled katten av sina skador. ;-(
Usch vad hemskt! 
Har ni fått tag på ägaren?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Även påkörd sköldpadda med vitt i Eskilstuna. Polisen kom förbi mitt jobb o undrade om den var vår för folk trodde det. Den är inte vår o den hade tatuering men de kunde ej få ordning på det så de skulle väl avliva den sa han.Däremot så stod den upp o åt på bilden han visade så jag frågade om det o han sa att den ej var allvarligt skadad.
Jag frågade om de hade hört med katthemmet men de hade de inte, konstigt kan ju var anmäld försvunnen. Vilket jag också talade om.
Jag kände jag måste göra något så ringde livbojen o pratade med Sara o bad henne ringa polisen om de hade möjlighet att ta hand om den. Hoppas hon gjorde de för lät som de kunde det. Har pratat med dem 2 ggr o de verkar så gulliga o hjälper alla katter,vilda som tama fast kanske på olika sätt. Försöker länka om man får för inte så många känner till dem.
http://livbojen.hemsida24.se/om-oss-1227385
Hörde en katt blivit påkörd idag o om det är den så vet ägaren om det.Vet ej vilken färg på den o många katter blir ju påkörda varje dag så kan ju mycket väl vara en annan.
hemsk med katter som springer vind för våg i innerstan sådär. :(