Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 871 ggr
Elin807
0

Cal el cat kattsand, bra?

Har tröttnat på vår Kattsand som är väldigt dammig och har så små korn att katten sprider ut sanden över hela badrummet, för övrigt är den jättebra. Om man orkar torka golvet varje dag vill säga. Jag har hört en del om Cal el Cat Kattsand men inte fått några uppgifter på om den är bra eller inte. Har du provat sanden? Vad tyckte du om den?

MonicaLagerquist
0

Dyr men bra.

Stolt ägare till tre La permer

IceJossan
0

Svindyr, men den bästa sand jag någonsin provat. Kornen är runda och rullar iväg från lådan, men det är så lite eftersom de runda kornen inte fastnar i tassarna på långa vägar så mycket som med "vanliga" kantiga korn.

KALASBRA Kattsand!

Jourhemmet
0

Köp en stor förvaringsback som kisslåda på tex öb och använd extreme classic, kanonbra.

Mgnusson
0

Jag har en toa och dom går på den.

Hawknestgrove
0

Den är väldigt bra. OCh den blir billig om du köper tillsammans med några och kan köpa en hel pall. De kör ju ut fritt de med, över vissa kvantiteter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mgnusson
0

5. Vilka då?

Hawknestgrove
0

Väner som har katt. ni går ihop om en hel pall. Kolla på deras hemsida, så får du se vad en hel pall kostar.

Mgnusson
0

7. Adressen.

Hawknestgrove
0

Mgnusson
0

9. Tack!

Hawknestgrove
0

Båda sorterna är lika bra. Jag har också provat Cal-le Cat och den var väldigt bra. MEn kör med Olivers. Olivers är finkornig och fullt jämförbar med EC (Ever Clean)

Mgnusson
0

11. Har du en bild på den?

Hawknestgrove
0

Menar du själva sanden? Nä… Ok, Nu såg jag Cal-le Cat är 700 kg på en pall. Olivers är 600 kg. Så prisksillnaden är lite mindre