Snälla, lämna mig inte nu...
(INLÄGGET BORTTAGET)
Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!
Ni ska väl åka in till veterinären?
9 år är inte gammalt för en katt :) Så tror inte att det är pga att katten är 9 år, utan pga annat i så fall.
Hoppas hon klarar sig!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Men oj, då måste hon iväg till veterinär snarast! Senast imorgon! Jag vet många katter som återhämtat sig efter liknande sjukdomsfall!
Mamma tror att resan bara stressar henne, för den veterinären som är närmast är på semester, mamma ringde dit idag. Dem andra är längre bort.
#3 Fast är ens katt sjuk måste man till en veterinär, om den mår dåligt.
Det är ens skyldighet som ägare.
Det kan nämligen gå fort med katt. Och äter den inte, är det verkligen itne bra. Det är viktigare att en katt får i sig mat än vätska, fick jag lära mig hos veterinären. Så försök få i henne mjukmat.
Det är er SKYLDIGHET som djurägare att katten kommer till en veterinär. Det kan handla om liv och död! Att bilresan kan stressa henne är ingen ursäkt att låta bli att ge katten den hjälp hon behöver. Be din mamma läsa på forumet, finns så mycket kunniga människor här och ALLA kommer att säga samma sak. Veterinärbesök SENAST i morgon!
Den här tråden kan låsas då jag bara behövde skriva av mig.
what? Hur gick det med katten då?
Nä men usch så tråkigt :( Stackars, stackars katt
!!!! Hoppas verkligen detta inte handlar om en oförsäkrad katt man inte tycks ha råd att hjälpa :(!

Dog den eller?? MAN KAN INTE LÅTA BLI ATT ÅKA TILL VETERINÄREN FÖR ATT KATTEN KAN BLI STRESSAD AV RESAN! äR DET BÄTTRE ATT DEN PLÅGAS IHJÄL??? NEJ, TA ANSVAR!
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vi har åkt till vet, och hon avlivades idag.
#10 OKej vad trist.
Vad var det för fel?
Jag beklagar :( . Ni gjorde helt rätt som tog henne till en veterinär, även om hon inte gick att rädda, så fick hon hjälp och behövde inte plågas mer.
Förra våren blev min älskade katt sjuk i FIP och det fanns inget annat alternativ än avlivning. Jag var helt otröstlig, så jag vet mycket väl hur jobbigt det är. När jag höll honom i min famn när han somnade in kände jag dock ett lugn. När han tittade på mig just innan han slöt sina ögon för sista gången, var det som att han sa "Tack Matte". Hans plågor var över och jag visste att jag gjort det som var det bästa för honom.
Det var mycket tydligt i ditt inlägg (som inte finns kvar tråkigt nog) att din katt var älskad och fick ett bra liv hos er. Alltid ledsamt att förlora sina djur, det är enligt mig största nakdelen med husdjur. Håll kvar med alla de fina stunderna ni fick tillsammans, så blir det lättare med tiden.
Stor kram!
#11 Tack, hon hade njursvikt oturligt nog och det fanns inget som dem kunde göra. :(
#12 Tack så jättemycket, det värmer. :)
#13 Ok vad tråkigt :(
Usch, stackars er och stackars katt. Nu slipper den plågas :).
#15 Tack :)