Avlivade kattungar i frysen
Om man inte har råd att kastrera sina katter så ska man inte ha några alls! Och definitivt inte om man gör såhär mot ungarna! Usch och FY!
http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=160213371
jag finner inga ord…… hur kan man????????
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hon trodde kanske att det var ett humant sätt att avliva dem. Tyvärr tror jag dock inte att det är så humant. 
Enkelt för ägaren som slipper se det det hemska, men hemskt för katterna…
Ursch.. blir lika illa berörd varje gång jag läser sånt här..
det där är bara så fel på så många nivåer så jag blir mållös…….och spyfärdig
hon är värd samma öde.
#4 Håller med!!
HELT JÄKLA SJUKT!!
"Hon hittade inget annat sätt" - skämtar dem med mig?! det måste ju vara det dummaste jag någonsin har hört!!
Om hon trodde detta var ett lindrigt sätt att avliva katterna på så är nog det enda rätta att sätta henne på psyket, för då lär man ju ha nå fel i huvudet. Vem skulle liksom tycka det är skönt att frysa till döds? jag blir helt förtvivlad och arg när jag läser sånt här. Vilka människor det finns!! 

Vilken idiot minst sagt!
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Hoppas att hon får ett långt straff för detta.
jag bli vanssnig och ledsen stackars kattungar och 38 st hur fan kunde det gå så långt?
ha en bra dag. kram
Folk är så jäkla korkade att de tror att drunknings- eller frysdöden är "snäll", tyvärr…
Sätt idioten i frysen istället.
Det finns idioter till allting :(:(:(
håller med ovanstånde släng kärringa i frysen.
ha en bra dag. kram
Ja jag hoppas innerligt, att personen får ett hårt straff. Dessvärre, så brukar inte såna här saker bli fängelse. Vilket hade varit på sin plats….För djurplågare och pedofiler brukar inte få det kul i fängelsena…

Hur tänker man egentligen? Hur kan frysa ihjäl vara bättre än någon annan snabbare metod. Eller kastrering kanske ? det vore ju det allra bästa. Blir bara så arg hur låg status en katt har.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Jag undrar om hon ens gick till skolan när hon var yngre.
Fattar hon inte att katthonor löper varje år och om hon har okastrerade hanar, tror hon seriöst att dom kommer att låta bli att para sig? Hon är ju helt dum i huvudet.
IQ badboll. MEn för att hålla oss till snusförnuftiga fakta, så sägs just ihjälfrysningsdöden vara en av de behagligaste. Det finns ju folk som kan vittna om det som blivit räddade i sista stund. Ok missförstå mig rätt här, jag fördömer detta olagliga djurplågeri å det bestämdaste, men vill bara nämna just detta i sammanhanget. Så kanske IQ badboll tänkte också…..
Såna som hon som ska avrättas på ett inte allt för trevligt sätt…