Kattungar att måla av :)
Hejsan alla glada och juliga kattmänniskor! Jag har planerat att måla en julklapps-akvarell till en katt glad person, men jag har svårt att hitta någon bild att måla av. Det ska helst vara en kattunge, gärna långhårig, och gärna utomhus. Fast miljön är inte så viktig, för det kan jag fixa in själv. Det viktigaste är att det är söt och charmig kisse :) Så om någon här vore jättegullig att lägga upp lite bilder på sina kattungar så kanske jag kan få låna den och måla av? Jag skulle självklart kunna scanna in bilden och sen mejla den till kattägaren, som en liten julklapp ;)

Jag har en del på www.capsicumcats.se/kullar.php, det är vår kull norska Skogkatter från i somras :) några är utomhus, tror 11 veckorsbilderna är utomhus :)
Mvh, Sara
S*Capsicum's, www.capsicumcats.se
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Jätte tack! Har bestämt mig för att måla antingen S*Capsicum´s Habanero eller lilla blå i #7, återkommer i morgon/övermorgon med resultatet ;) Måste bara säga att både #1 och #2 var riktigt grymt söta, och har liksom fastnat bakom hornhinnan på mig, fast det var lite svåra vinklar att få till tyvärr :( Alla kissarna var självklart jätte söta :)

Vad spännande =) Då håller jag tummarna =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vad roligt att få en sån julklapp. Skulle jag verkligen inte säga nej till.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Hehe, det är egentligen också till stor fördel för mig också, för då kan jag passa på att träna på att måla kisse-missar också. Jag är nämligen väldigt sugen på att börja sälja djurporträtt för att få lite mer pengar än bara studiebidraget, och då är det ju viktigt att jag behärskar flera utav de vanliga husdjurens anatomi och sådant :)
Spännande :D Vad roligt att du gillade Habanero =) finns himla många söta katter i denna tråd <3
Mvh, Sara
Ja, jag hade jätte svårt att välja.. så för enkelhetens skull tog jag en bild på Habanero med fin bakgrund. Han sitter på en sten i en damm tror jag, och ser lite lurig ut :)
Hihi, vad roligt =)
Mvh, Sara
#22 åh, vilken fin!
#22 Jättesnyggt!
/EvaS
S*Capsicum´s www.capsicumcats.se
Tack :)
#22: Vad fint det blev =)
Vill du maila den och ditt namn till mig på sara.setterwall@gmail.com så kan jag, om jag lägger upp den på hemsidan, skriva att du gjort den? =)
Mvh, Sara
#26 Tack! Det låter som en bra idée, har dock bilden på den andra datorn så jag kan inte skicka den nu.
Sådär, nu ska bilden vara skickad! Kan meddela att jag även håller på med en akvarell med Lilla Blå, även om jag änsålänge är väldigt osäker på hur resultatet kommer bli.

Nej men så spännande =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#22 Fint! ^^
han är 14 vecor <3