Säg hej till lillpojken :)
Åkte i torsdes tio mil för att titta på en liten lurvig hittekatt, och (som tur var) så uppfyllde han beskrivningarna vi fått och fick följa med hem :). Skyggare än vi förväntat oss men det får vi jobba med.
Han heter officiellt Puff (brorsan heter Piff) men vi kallar honom Rufs, Fluffis eller lilla Lurvis. Han reagerar mer på de sistnämnda namnen så vi får se vad det blir. Vad tycker ni?
Och visst är han vacker :D!?
Vilken sötnos! Ser nästan ut lite som kullsyskonen till en liten herre jag ska hämta hem imorgon :)
/ Majson
#4, Jag tycker att han är OTROLIGT vacker, men tyvärr lite smal! Men det syns inte bland allt hår hehe. Lycka till med din misse.

Åhh en creme bulle =) Min favvo färg =) Grattis till honom och lycka till =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Så söt
Grattis, hoppas allt går bra!
Ser ut lite som min hane fast korthårig. Min hane är dock 6 år gammal, också cremefärgad. Får nästan visa bild sen när jag sätter mig vid datorn. Jättesöt är han.
men så fint det verkar gå!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#10, ja det går framåt! Igår lyckades jag få både klappa honom OCH få honom att spinna när jag gjorde det - blev superglad. Och 30 sekunder senare blev jag bortfräst hehe, så vi får fortsätta överala honom att vi faktiskt är rätt snälla ändå.
Han är lite liten i maten bara :(.
Här är en bild på min goding med samma färg. :-)
Min andra hane var sån där när han flyttade hit. En kväll efter ungefär 1,5 vecka skuttade han upp i sängen och tokgosade min sambo och sen dess har han varit hur go som helst och blivit bättre för var dag som gått. Till och med så man ser förbättringar fortfarande efter att han bott hos oss i tre år. Världens gosigaste.
#12, varje litet framsteg blir så mycket roligare när katten är lite skyggare av sig. Just nu gör han mest framsteg med andra katten, men vi icke-katter väntar på vår tur. Det märks att han tycker det är skönt att bli klappad på ögonbrynen/under öronen, men det svåra är att få lov att göra det!
Javisst är det kul att se alla framstegen. Jag blev själaglad när jag insåg att vår hane började ty sig till oss och ville ha gos. Nu är han världens pratkvarn och går runt och tjatar hela dagarna om mat, gos, utgång och allt han kan komma på. :-)
Eftersom tråden ligger under bilder och filmer passar jag på att slänga in vår första lekstund :D. Jag fick till och med klappa honom lite, fluffpojken. http://www.youtube.com/watch?v=YLj2MeK9LIs
Hur uttalar man förresten creme som i cremefärgad :S? "Kremm?"
Jag utalar det som krämfärgad. Det kan vara dialektalt misstänker jag..
jättetuff ju!!!!!!
Neeeeej va söööt! 
Lurvis är ju ett gulligt namn, haha 

Kräääääm säger jag =) Är ju från GBG =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Supersöt. :)
Herrgud så söt^^
Jag måste säga att din stora kisse acepterade honom otroligt fort!
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Han är så söt så man smälter.
Underbart att de är så fina ihop
Åh så fin han är 
Vad kul att han vågar komma fram mer och att han funkar bra med storkatten 

Vilken underbar bild, total avslappning!
Fler bilder kommer uppdateras på bloggen:
http://softkittenwarmkitten.wordpress.com
Ska sluta spamma forumet.. även om det är svårt när de är så vackra :)
Otrolig söt kisse du har hittat. :)