Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 1585 ggr
[Betty Blue]
0

Ädelkattens utställning 3-4 dec 2011

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla catladies/gentlemen!

Är nyfiken på vilka som ska till ÄK:s utställning i Gbg nästa helg? Själv kommer min tingade lila burmatjej Pia-pizzi's Vicki Prickitass att ställa upp i både klass 12 och kullklass med sina syskon! Någon annan som ska ställa ut i kullklass?

Är det förresten någon som syr burskynken och ska dit? Kommer att behöva köpa mig ett nytt burskynke snart (inte till denna utställning alltså, det sköter uppfödaren, men till nästkommande…:))

Mvh/ Anneli

dagdrivarn
0

Vi kommer att ställa tre Maine Coon på lördagen och en på söndagen Glad

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

[Betty Blue]
0

Förresten! Det råkar inte finnas någon som ska dit på lördagen, bor i Karlstadtrakten och kan tänka sig en samåkning med mig? Anledningen till min förfrågan är att det inte går något tåg så tidigt på morgonen att jag vet med säkerhet att jag kommer i tid för min kattunges bedömning…:(

Det är bara jag, utan katt (hon åker med uppfödaren från Skåne)! Givetvis erbjudes bensinpengar och min eviga tacksamhet.:)

MVH/ Anneli Ferm

EddaM
0

Har en kompis som skall dit med sin lilla perser och han skall oxå ställas i kull klass =) Men hon bor utanför Örebro. Kontakta Värmlands kattklubb och hör om någon i den klubben skall åka dit. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Jina
0

Jag kommer på lördagen med devonbebis :) syr även burskynken. Felisinhorto.se så på länksidan finns länk till Jinas burskynken. Sitter på mobilen så har inte adressen i huvudet.

[Forest]
0

jag hoppas det går bra för er alla som ska dit :)

Men TS vilken söt kattunge du har skaffat dig :)

EddaM
0

Skall med ha en liten Burma i framtiden ♥ En kompis till mig väntar två kullar….blir svårt att säga nej =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[Betty Blue]
0

#3 Det har du rätt i, ska höra med dem! #5 Tackar! Ska bli mycket spännande att se henne live nästa helg! #6 Det tycker jag absolut att du ska!:-) Ses nästa helg! Mvh/ Anneli

Denna kommentar har tagits bort.