Vilka teckningar/mönster är detta?

Jag vill se bild på katternas huvud raktframifrån .
Jag skulle gissa på röd solid med vitt och crem solid med vitt
koden blir då för den röd-vita d 09 och för den crem-vita e 09
Stolt ägare till tre La permer
Och jag ber om tydliga bilder framifrån på bägge :)
Tycker den ser mönstrad ut. Kan du fota baksidan av öronen?

Den röda är: Rödspotted bicolur d0324 blir hans ems kod.
Den lilla är: Creme och vit men jag kan inte se hans mönster på bilderna. Vill se en bild där pälsen ligger tillplattad mot kroppen och inte så lurvigt. Han kanske är solid med (utan mönster men med spökmönster)
hans ems kod är: e09 utan mönster…sedan beroende på om han är mönstrad så har han 22,23 eller 24.
22=Tabby
23=Tigré
24=Spotted
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag säger mönstrad.
Det jag tittar efter är vita "glasögon" och öronkanter.

Och naturligtvis HCL för den lilla och HCS för den stora =)
Finns mera om mönster och ems på Sveraks hemsida =)
S*Luddhuvet´z
Vilka godingar :)

Den lille skulle jag vilja se ett närmare foto på med, ett där han är närmare kameran, creme är ljust och det är svårt att se om de är mönstrade ibland.
S*Luddhuvet´z
Tack för svar alla! Jag lyckas verkligen inte (vare sig med kameran eller blotta ögat) urskilja något mönster i den lilles/cremefärgades päls. Förutom på ben och i ansiktet då. Så jag räknar honom som cremesolid då, right?
#8. Så om den cremefärgade är solid så är hans kod helt enkelt E09 (utan några siffor efter)? Och den röde kan alltså vara spotted? Roligt, det trodde jag inte.
Nja, jag tror cremen KAN vara mönstrad, men vi behöver lite bättre bild på ansiktet.

Mönster syns inte så bra på cremekatter alls. Men de kan vara mönstrade för det. Lite klurig färg det….min favvo färg är det med =)
S*Luddhuvet´z
Arrghh! Vilka fina katter! :D