djurkommunikatörer - en bluff?
ja enligt expressen:
http://tv.expressen.se/nyheter/inrikes/1.2634292/se-hundpratarnas-bluff-bli-avslojad
precis min mening också. de vill bara roffa åt sig pengar av olyckliga folk. Humbug!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det finns ju inget bevis pa att det inte finns folk som faktiskt kan telepatiskt prata med djur om man sager sa men jag tror inte pa det. Jag tror att det finns folk som kan hjalpa manniskor pa liknande vis for att de forstar djurslagets kroppssprak och liknande men de flesta tjanar ju bara falska och snabba pengar pa dom har bluffarna.
Medarbetare på matlust
Jag tror verkligen inte alla är bluff, men långt i från alla som kan det.
Vampyrer gillar inte vitlök. Vi äter mycket vitlök hemma hos oss. Alltså håller vi vampyrer borta på det viset, eller hur? Hoppas ni förstår liknelsen. Nä, bluff och båg är vad det är. De rider på olyckliga människors öde.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det finns inga vetenskapliga bevis för att sådana telepatiska förmågor som många "djurkommunikatörer" påstår sig besitta och amerikanska militären har lagt mycket pengar och tid för att försöka ta reda på det.
Bevisbördan ligger inte på oss som tvivlar utan på de som påstår sig ha förmågan och de misslyckas i ALLA kontrollerade försök.
intressant *lägger en tass*
Jag är ändå lite osäker. För min kompis hade hem en sån till sin hund en gång bara för att det vore roligt. Dem höll på och "pratade" då en av katterna gick förbi. Då sa kvinnan att hunden sa att det var kattungarnas mamma. Vilket var helt rätt. Nu vet inte jag om hon var lik ungarna eller så men kanske att det finns en viss saning i det.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
7, Tror faktist vissa kan detta, långt i från alla. Men många tror jag lurar folk tyvärr. men din tala säkert helt rätt.

Jag upplevde telepati med en undulat jag hade förr. Men att gå från det till att "diskutera" med djur.. Jag tror helt enkelt inte att djur - med få undantag - tänker och resonerar på det sättet (som oss).
#8 Jo tror med att vissa kan iaf delvis prata med djuren. Eller ja inte prata men ja jag vet inte något är det. Men många luras tror jag med.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
om folk kan tro att en gud finns, så kan folk även tro att folk kan prata med djur. för mig finns varken det ena eller andra, men jag säger inte åt folk vad de ska tro på, jag har bara mina egna åsikter.