Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 1260 ggr
Felii
0

Hur många Katter har ni haft? :)

Hej föressten, blev precis medlem här på iFokus sajten Katter! :)

Ja, som rubrien säger, hur många katter har ni haft?

Haré bra! //Felii Glad

Ja du...

Felii
0

Jag har haft (Om man räknar med kullar från katt honan) ca. 17-20 st.

Vi har solt ganska många katter, vår katt hona Misa, (Som nu är avliven) Har fått 5 kullar, och 3 av dom överlevde, fast i en av de två kullar "som dog" sprang en av katterna bort (Han katt som var svart vit, med vit överläpp) och det kan vara så att han fick ngt annat hem.. Igentligen, de katter som vi liksom fått närmast kontakt med är den första kullen(Har kvar två av dem, känner dom vi sålde katten till) av våran katt hona, Misa, det var 4 st. i den kullen, sedan hade vi två katt killar som hette Tårsten och Tård som vi hade när jag var yngre

Min katt som hette Snuttetass <3 fick vi avliva förra hösten. Han blev bara två år, men var världens tillgivnaste katt, han var lite som en hund, med inte lika "jobbig" som (de flästa) hundar ofta är…

Nu har vi två katter, två kastrerade syskon, ena honan heter Vilda och den andra (som är en hane) heter, haha, Obama, för att… äh! Kom inte ihåg, aja, det var ngn som tipsade oss om det, och sedan bästemde vi oss för det!

Ja du...

Teeaw
0

Jag har haft sammanlagt med dom jag har haft och dom jag har nu så är det 4 stycken :D

IceJossan
0

Sammanlagt har min familj haft 7 katter, men om man räknar med alla jourkatter så är det sammanlagt 24 st med de tre jourisar jag har nu.

Cockerspaniel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ända sen jag var liten och sen räkna ihop alla kullar är det 24-26 stycken. Just nu själv äger jag 3 egna ^^

Hyrrokkin
0

4 vuxna. Två lever med mig idag, en bor hos exet med en ny kompis och en levde när jag var liten. Har fött upp fyra kattungar, men räknar inte det riktigt som katter jag "haft".

[hehlenaaa]
0

3 st :)

Mona22
0

Har haft 18 katter om man räknar med kullarna.