Mjau köp på nätet?
Är det någon som vet vart man kan köpa mjau tetra på nätet. Någon bra hemsida där frakten inte är svindyr.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
foderbilen.se 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
dom har inte mjau.
Jodå :) men det heter Mjau Bozita där istället :)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
#3 aha det visste jag inte. Ska kolla det. Tack
#3- fast.. Självaste MJAU som man köper i affärerna finns väl inte, utan det är väl bara Bozita på foderbilen?
Min katt gillar inte någon av bozitas smaker så här köper vi bara mjau och det slinker ner hur lätt som helst :)
Bozita är ungefär samma som Mjau men dyrare. Om du vill få ner priset på Mjau kan det kanske gå att förhandla med den som äger någon av de affärer som finns i din närhet. Du kan fråga om du kan få lite rabatt om du beställer Mjau och då tar hela förpackningar som affären då inte behöver öppna och ställa ut på hyllorna. Chansen är stor om du vid varje tillfälle köper tre, fyra hela obrutna förpackningar att man går med på det men du måste förhandla med den person som bestämmer. Jag tror att varje förpackning innehåller 12 Mjau-brickpack.
Jag förhandlade till mig 10 % på all mat och annat som man köper i snabbköpet som jag köpte under förutsättning att jag då hade beställt obrutna förpackningar av kattmat, smör mm och att det gällde när jag storhandlade en gång i månaden. Men det var på den tiden som vi var en stor familj.
#6 Ok då ska jag Fråga mig för på olika affärer då vi ska till stan på måndag. Få se om det går att förhandla till mig någon bra deal. Tack för rådet.