S.ihopfälldbar djurbur
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har jag satt ner priset och fixat fraktsätt. Ingen som behöver en utställnings bur :)

#1 en så liten bur får man inte ställa ut katt i.
Stolt ägare till tre La permer
#2 det får man visst beroende på storlek.

#3 Nej den är inte tillåten på kattutställning.Möjligen att den är tillåten för andra djur men det här är ett kattforum och då tycker jag inte att man ska annonsera ut burar som inte är tillåtna utan att tydligt skriva att det är en illerbur och inte en kattbur.
#4 Det är en hundbur för det första. Det är då ingen illerbur, jag har inte skrivit kattbur. Och inte att du ska gå på utställning med buren heller, jag tänkte ha den till det, då min plan krachade för att mina illrar kom igenom. SKa man åka iväg någonstans så viss får du ha en katt i denna bur. Då borde det inte vara tillåtet att ha katter i transportburar heller, dom är ju super små. Denna kan man alltid ha i bilen.

Du skriver i inlägg 1
Ingen som behöver en utställningsbur.
Det finns noga reglerat hur stora transportburana ska vara när man fraktar katt.
Burar: Katter får inte förvaras i burar annat än vid transporter och i samband med utställningar och tävlingar. Buren ska vara minst 0,5 meter lång, 0,3 meter bred och 0,35 meter hög.

#6 Men i Tradera annonsen står måtten 61x44x50. Då borde den väl vara stor nog.

Ja som transportbur håller den måtten men eftersom att TS skriver att den är för utställning så fungerar den inte.
(sen skulle jag inte våga ha en sån bur som transportbur i bilen den är för vek)
#8 Ursäkta mig då!