Inte ben i mjau-tetran!
Den som är moderator (jag är ny på sidan, så jag hittar inte den ansvariga), får gärna ändra rubriken/ta bort min tråd om "ben i mjau-tetra?". För det är INTE ben. Tetran måste ha varit fryst eller något liknande när jag fick den.
Jag vill inte ge mjau någon dålig publicitet direkt, för det måste ha varit pga affären och inte självaste mjau.
Men jag tänkte tills det är gjort, så kan alla se nu att det var ett misstag, och det är alltså inget fel på mjau. Så att ingen tror dåligt om dom nu eller liknande.
Fixar det och tar bort tråden om jag fattade ditt önskemål korrekt :)
Tack! :)
Det var en tråd där hon trodde hon hittat ben, men det verkar ha varit så att tetran varit fryst och en fettklump verkade då vara en vissa benbit men dagen efter när hon kika på den insåg hon att det var fett.
Alltså ett misförstånd och hon vill nu inte få folk att oroa sig över något som inte var sant.
Precis! Förlåt för att jag inte klargjorde ordenligt, hade bråttom iväg. Men ville ändå säga på något sätt att det absolut inte var mjau-tetrornas "fel". Utan snarare affären där jag köpte dom… För jag tog ju upp ett sånt där "ben" i handen och tryckte på den, och det stack mig så det gjorde ont. Så den var ju HÅRD. Inte trodde jag att fett kunde vara så hårt ;)
Varför skulle förpackningen ha varit frusen? Hade den varit frusen hade den tinat på några timmar i rumstemperatur. Åt dina katter upp bitarna eller spottade de ut dem?
Alltså, jag gick till affären, gick hem, öppnade tetran för att hälla upp lite i en skål och såg då att det var något konstigt i. Och kände på bitarna (och DÅ var dom stenhårda).
Katterna fick då såklart aldrig maten.
Och jag vet inte hur dom skulle kunna ha varit frusna, dom kanske precis kommit in ifrån något kallt lager eller liknande? Vilket det inte borde ha varit. men bitarna var stenhårda, det är allt jag vet.