Dela stuga 16-18/9
Hej alla kattvänner som ska till MSK 17-18/9.
Jag håller visserligen inte på med katt just nu då jag har gnagare. Men min djurklubb ska ha utställning samma helg som er i Vilsta Sporthotell och vet inte om det är någon av er som vill/kan tänka sig att dela stuga med mig den helgen om ni kommer en bit ifrån och vill slippa pendla fram och tillbaka.
Har en stuga för 4 personer, kostar 795:-/natt och då ingår ingen frukost, lakan eller slutstädning. Jag har stugan fredag-söndag. Intresserad?? Kontakta då mig via ett inlägg här, ett PM eller mail a snorkdamen@hotmail.com snarast.
Mvh Anna.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skall på den utställningen men bara på söndagen så tyvärr behöver vi inte en stuga. Hoppas du hittar någon, det blir ju roligare då =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#1 Precis min tanke även om vi inte har samma typ av djur. Dessutom så är det bekvämare för alla om man delar på kostnaderna.

Sök på msk på FB så kommer deras sida med kattutställningen upp. Prova att annonsera där att det finns ledigt boende =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Tackar.:)
Jag hyr ut min lägenhet gratis mot att ni ser efter mina katter. Jag reser nämligen bort den helgen.
Finns plats för många i min lägenhet. Har en dubbelsäng, två tältsängar och en skön soffa att sova i.
:-)

#5 För min del så måste jag vara i direkt anslutning till Vilsta pga att jag har visst ansvar i min gnagarförening och mina djur skulle inte tycka att det var så kul hos dina katter då de lätt blir uppätna av katter.
#6- Fast… Eftersom att du annonserat om att dela stuga med någon som uppenbarligen har katter så finns det ju viss risk för dem att bli uppätna i stugan också?

Om någon med katt vill dela stuga, kan jag ha mina djur i utställningslokalen nattetid också, men inte om jag bor en bit ifrån utställningen. Dessutom så har jag inte bil och har redan bokat stugan.

Eftersom att det är en en-certare så kommer ju de flesta kattutställare bara att vara där antingen lördag eller söndag .Så min gissning är att inte så många behöver övernattning.
Stolt ägare till tre La permer
Åh, vad för gnagare kommer på utställningen? Kan man ju gå dit och kolla :)

Det är kattens "bästa leksak", möss. De kallades förr för dansmus, men är numera tammöss. Tama som bara den och är snälla, bits inte om man inte haft något extra gott i handen.:)

INGEN SOM ÄR INTRESSERAD??? Om inte så kommer jag att dela med andra som har stuga och har ledig plats.

NU ÄR DEN AVBOKAD, bara så ni vet.
Och min lägenhet är upptagen. :)