Frågor om Zooplus
Håller på och handlar lite på zooplus.com men innan jag trycker på beställ så har jag ett par frågor:
Hur länge tar det innan man får det man beställt?
Har hört att de levererar hem till dörren. Vad händer om man inte är hemma då?
Det tar ungefär en vecka att få hem sakerna. Att få dom till Sverige går fort, men sen tar Schenker över och dom gör inte många knop…
Dom brukar ringa dagen innan och kolla att man kommer vara hemma. Iaf så gjorde dom det för mig. :)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
det är nog lite olika det där.
beställde klösträd och när det kom till sveige vilket gick på ett par dagar så tog posten över och sen stod det att dom fått det till sig 3 dagar efter att avin trillat ner i lådan. Lite små förvirrande.
Har beställt igen även det väldigt stort paket så jag vet inte om det har med vikt/storlek hur det blir här i sverige, kanske även har betydelse vart man bor?
men räkna med ev vecka iaf
Hejsan jag gjorde alla mina inköp hos zooplus inför ankomsten av våra nya kattungar det var ett stort paket med Kattsand klösträd klöspelare kattlådor borste tja i stort sett allt man behöver när man skaffar katt. Det tog ca 4 dagar från det att jag beställt varorna och de levererades av posten fram till dörren. Jag är oerhört nöjd med alla produkter jag inhandlat där och deras priser är sjukt bra och de har erbjudanden hela tiden verkar det som.
Jag tror att de skickar ut en avi om man inte är hemma när de kommer och då får man nog åka och hämta paketet på närmsta postkontor. Men jag är inte säker för jag råkade vara hemma när paketet levererades.
#3 det skulle kunna vara så. Men jag pluggar distans och bör har varit hemma alla dagar den veckan. Men det kan ju ha och göra med att paketet hade en rejäl vikt + att vi bor 3 trappor upp utan hiss. Då kanske man får hämta själv, kan ju även vara så att det skiljer sig från stad till stad. Jag la en beställning i fredags lunch. Får se när och hur den hittar hit. :)