Vill köpa Kattunge!!! i norrbotten
Hej! är mycket intresserad av att köpa en kattunge helst en hane
en busig,nyfiken,lekglad katt helst vit eller orange färg
men vill ej ha svart eller mörkfärgad katt
Kontak
0706395732 skicka sms först
hotmail
skulle erbjuda ett hem med mycket kärlek och omsorg + kattkompis kastrerad hankatt
skulle få det bästa fodret som den tycker om och mycket lekgrejor och stoj :D
den skulle bli bortskämd :D
Du kan gå in på blocket.
Här finns en lista på alla katthem i Sverige ifall du vill ta hand om någon som behöver hem.
Har kollat på blocket men täntke ifall någon på denna sida vet? :)
Kolla med kattakuten. Fast jag tror inte det fanns någon röd kattunge kvar.

Om du är född -97 som signaturen antyder så undrar jag om du har ekonomin och förutsättningar för att ta hand om katten ordentligt? blir lite konfundersam när uppfödare erbjuder kattungar utan mer koll..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Erbjuda och sälja är långt ifrån samma sak.
Bara för att man är ung innebär det inte att man dissas som köpare.Det kan finnas en familj bakom som också ska vara med i kattköpet.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#6 bara uppfödare säger "jag har kattungar till salu" innebär de inte att man säljer till vem som helst. Även om TS sulle bo hemma så är det kanske familjen som söker katt dvs händer det något går föräldrarna in och betalar.
Till TS oavsett vilken katt du vill köpa se till att den är grundvaccinerad 2ggr, ID-märkt, avmaskad och veterinärbesiktad innan köpet. Glöm inte att katten inte får vara under 12v och ska väga minst kring 1kg
#8 du glömde även skriva att ekonomin måste finnas.
Jag tror säkert att TS vill ha en katt och älskar katter, men tyvärr så ser jag inte annonsen som seriös, då det inte innehåller mer info. Men blir glad om jag missuppfattat och det finns ansvarsfulla föräldrar bakom detta.
om hon är 97:a så är hon 14 eller 15, det är inte ens lagligt att flytta hemmifrån
klart hon bor hemma då
TS: eller? 
oavsett hur gammal ts är så har denna avslutat medlemsskapet redan… jag var drygt 15 då jag flyttade hemifrån så visst går de;)
har hon?
jo visst, min kompis flyttade när hon var 16,hem till sin pojkvän.jag menar att det är ju oftast att man har familj/vuxna bakom sig. så vida man inte är vuxen är det själv
men jag känner inte hela värden så jag vet ju inte x-P

Jag har både en vit och en röd till salu just nu,, men du kanske är ute efter en huskatt? Jag har Norska Skogkatter. :-)
Om inte,, bara att du hör av dej.
mvh Linda
Jag har ingen riktig erfarenhet av katter över huvudtaget, så rätta mig om jag har fel. Men eftersom jag har spenderat mycket tid framför datorn de senaste månaderna och läst på om katter så skulle jag nog säga att jag har lite tips innan du köper katt.
Jag skulle nog rekomendera att du beskriver den katt du vill ha lite bättre, raskatt eller huskatt? Den katten som ni redan har, är det en huskatt? Lägg lite mer tid på att skriva ihop något som beskriver lite mer exakt vad du söker.
Och sen kan jag inte låta bli att fråga:
Varför inte en svart/mörkfärgad katt?
Kanske inte den viktigaste frågan, men jag har aldrig riktigt förstått varför det spelar roll.