Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 1120 ggr
animalchild
0

vad ska vi göra?

Visste inte riktigt vilken grupp jag skulle välja så jag hoppas att det blev rätt.

Vi behöver verkligen hjälp! Vår ena hankatt  acceptera inte våran son och märker revir inne, vilket leder till att möbler och golv tapeter och allt bli förstört.
Han är kastrerad och är 4år. Han är verkligen en gosig katt men han kan inte acceptera våran son. Dom andra katterna fungerar jättebra med honom men han trivs inte.
Vi hoppasdes att det skulle bli bättre men det bli bara värre.

Tror ni att han skulle kunna fungera i ett hem utan småbarn? Vill verkligen ge honom en chans till ett hem där han kan trivas.
Ha försökt hitta någon som kan ha honom på prov med lyckas inte och jag klara inte att avliva en katt som inte är riktigt sjuk och lider.

mysanfbg
0

Testa Feliway. Det är ett spray som man kan spraya på möbler, väggar och andra ställen katten markerar på. Finns även som doftavgivare som man sätter i ett vägguttag och sprutar då ut dessa feromoner i hela rummet. Du kan läsa mer på deras hemsida! =) www.feliway.com

Hoppas det löser sig för dig!

Jourhemmet
0

Har ni varit hos vet för att utesluta uvi eller kristaller?

MonicaLagerquist
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hur gammal är sonen och hur behandlar sonen katten?

Stolt ägare till tre La permer

Ebbsan
0

Min kisse markerade också revir inomhus förut, jag tog fram blomsprutan och sprutade på henne varje gång detta hände. Idag har hon inte gjort så på 3 år. Det andra problemet vet jag dock inte hur du kan göra. Hur gammal är barnet? Är han på kissen mycket och vill leka? Eller är det katten som går på barnet?

animalchild
0

Min son är 5 månader så han kan inte göra så mkt med katten. han började märka revis när våran son föddes.

MonicaLagerquist
0

Det är ju inte helt ovanligt att katter känner sig undanskuffade när det kommer en baby i huset.

Stolt ägare till tre La permer