Två kattunge honor önskas
Letar åt en väns räkning efter två kattungar (honor). Dom bör vara 12 veckor. Vi kan hämta i Västerås, Sala, Fagersta m.m
Pma om ni har vad vi söker.
Har ni kollat på katthem nära där ni bor?
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Finns hundratals på Blocket. Eller ännu hellre hjälp katter från ett katthem och gör en god gärning.

Kolla under katter till salu eller kanske på närmsta katthem så gör ni en bra gärning med
lycka till att hitta nya familjemedlemmar till din vän
.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Har precis kollat på blocket…men tyvärr så är dom allra flesta tingade, sålda eller så finns det bara en hona i kullen.
#1 Nej, men min väninna vill gärna ha utav någon som själv fött upp kattungarna.
Kanske skulle skriva att hon helst söker huskatt.
Det är väl bättre att köpa från katthem där ungarna är veterinärbesiktigade, vaccinerade och chippade???? Än från en oseriös huskatts"uppfödare", finns inte heller någon seriös huskattsuppfödare enligt min åsikt!
#5 Håller med dig. Varför inte ta från katthem. Varför ska man gynna huskattsavel för.????
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Visst är det väl bättre att gynna katthemmen om möjligheten finns. Men de kanske inte har katten man söker?
Sedan kan man ju inte tvinga någon att köpa från katthem, vare sig man vill eller inte.
Ni kan ta bort min annons. Var inte meningen och riva upp en debatt.
#8 Detta är ett diskussionsforum, det blir lätt debatter.. :)
Men det är väl inte meningen att starta en debatt hurvida det är oseriöst eller inte med huskatt avel? Jag söker två kattungar åt en väns vägnar och det är den enda infon jag vill ha här, inte vad man tycker om valet av typ av katt.
Det är bara och plocka bort tråden.
#9 Detta inlägg är en annons inte en debatt inlägg.
Gå in på hittekatter.ifokus där finns många hemlösa katter.
#11 Man kan inte skriva annonser i ett debattforum.
Tyvärr om du ska vara så bästämd med hur regler följs då borde du inte postat tråden i "kattprat". Så vips har du diskussion vilket är naturlig del av alla forum. Bara vänja sig vid hur verkligheten är.
/Fridaybrew