Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 1479 ggr
Imasy
0

Hejdå på ett tag

Tänkte bara meddela att jag kommer bli lite frånvarande nu på ett okänt antal dagar.

För er som inte vet om det så är jag gravid, och jag har ett planerat kejsarsnitt i övermorgon.

Morgondagen kommer att gå till att förbereda inför op, samt att jag ska försöka klämma in mitt 30-års kalas då också.

Sedan så far jag in på tisdag morgon till lasarettet, och om allt går som det ska utan komplikationer får jag sova kvar där i ett par nätter innan jag kommer hem.

Så är det något ni behöver ha hjälp med så år ni kontakta medarbetarna här på sajten. Vill också slå ett slag och påminna om anmäl-funktionen som finns, och att ni gärna får anmäla stötande inlägg också ifall något blivit missat.

Jag hojtar väl till när jag är hemma igen och står på benen, så får ni alla ha det så bra så länge :)

UlrikaD
0

Lycka till!Skrattande

zoolatri
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lycka till!:) Spännande!

[Mimsynims]
0

Lycka till! :)

tuska
0

Oj då… En bebis till, det var tätt.   Hoppas allt går bra och att du snart är hemma med en stor och stark bebis.

[marthiiina]
0

Hoppas allt går bra för dig/er :)

Måste tillägga att din blogg är nog den bästa på bra länge den ska jag forsätta följa. Klockrent :)

Imasy
0

Puttar en sista gång innan jag far iväg ;)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Lycka till Skrattande

[Emma--]
0

Lycka till Glad

Cheapo
0

Lycka till! Glad

prodigy
0

Lycka till! Spännande med en ny liten bebbe!Glad

Fridaaaa
0

Lycka till med bebisen!:D Hoppas allting går bra :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

paow
0

Lycka till! :-D

En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.