Extra gott för kattens sista dagar ..
Jag var hos veterinären med min katt igår då hon har haft oljig och konstig päls (har skrivit en tråd om det här för någon vecka sen) och det visade sig att hon har en tumör under tungan så vi måste ta bort henne till veckan.
Hon äter dåligt pga att hon troligtsvis har ont i munnen, jag vill skämma bort henne hennes sista dagar här med oss. Vad kan jag ge henne som är extra gott och dessutom mjukt (tror att torrfoder kan göra ondare då hon måste tugga etc extra mycket?)? Hon är väldigt kräsen.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Usch fy böveln vad jobbigt. Ge kyckling köttfärs tonfisk grädde

Ge henne allt det hon älskar mest då du ju inte behöver tänka på att det är onyttigt. Räkor kanske om hon gillar detta. Så tråkigt för dig o missen =( Beklagar verkligen.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Usch vad tungt. Hoppas ni får fina sista dagar tillsammans.
Du har fått goda tips ovan kanske vit kokt fisk är något hon tycker om, med en skvätt laktosfri grädde som sås kanske
Usch så jobbigt. 
Grädde och mjölk brukar dom flesta katter gilla. laktosfritt då.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
beklagar verkligen 
På arken i den här stan finns det små gourmétburkar som mina kissar älskar :)
Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Beklagar det som hänt din katt.Jag skulle försöka få en tid för avlivning så snabbt som möjligt.Katten lider ju.Varför tog ni inte bort henne direkt när ni var hos veterinären.
När vi avlivade våra hundar så fick de äta chokladkakor medans vi väntade på att avlivninges vätskan skulle söva ner hundarna.
Stolt ägare till tre La permer