Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1301 ggr
TacoBelle
0

Vad ta för burskynke?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänkte fråga er här inne vad ni tror om att sälja kompletta burskynke till utställningar?

Jag höll på med kattutställningar förut men eftersom jag slutat så funderar jag på om det kanske finns någon som vill köpa burskynke som nu bara ligger oanvända. Därför undrar jag om ni här tror att det går att sälja, var jag ska annonsera samt hur mycket jag ska ta för det?

Burskynkena är superfina, välsydda av min mamma, sydda i ett starkt kvalitetstyg som givetvis går att tvätta i 60 grader, använda max ett par gånger så de är i nyskick och helt felfria. De är diskreta men ändå mysiga för katten och enkla att sätta upp. Det är två kompletta set och måtten är efter Sveraks utställningsburars standardmått.

De båda setten innehåller: "takskynke" med en liten "gardinkappa" som hänger ner lite på framsidan (dubbel och veckad med dekorativ spets under), "väggskynke" till tre väggar, en mjuk stoppad bottenmadrass till "golvet" i buren, ett mindre skynke som man hänger inne i buren framför toalådan, en liten prydnadskudde, en liten utställningstoalåda, lådspade, matskål samt små metallklämmor för att fästa upp det hela. Allt i matchande färger. Jag har två sånna här set, det ena i gröna nyanser, det andra i gula nyanser.

Utöver dessa två set så har jag ett "enklare" vinrött set som endast innehåller "väggskynke" och bottenmadrass. Jag har också en jättefin sån där "bräda/avlastningsbord" som man fäster utanpå utställningsburen vid luckan. Som man då kan ställa saker på eller som katten kan stå på om man ska borsta den.

Så, vad tror ni?

Jourhemmet
0

Gå in på katter.nu

AgnetaB
0

Kan du inte sätta in bilder här o pris också?

Lottis-Gottis
0

Sätt in bilder och även i Ragdoll i Focus, vettja

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss