Hur tar man bort sitt medlemsskap?
Jag undrar hur man tar bort sitt medlemsskap från en viss sajt, utan att gå ur själva iFokus???

I rutan till höger Mina Favoriter/Mina sajter klickar du på mappen "Ta bort sajt från favoriter".

Ok, Tack….

Det fungerar ju inte…. Är väl min dator som är för gammal!

Du måste logga ut och logga in igen för att det skall synas.

Jag har loggat ut och in nu 2 ggr, men det går inte….

Ingen som vet vad det är för fel????

Jag vill fortfarande gå ur denna sajt, men kan inte!!!! Snälla, någon… Hjälp mig!

Jag har sagt till om det på värdsajten. Om det är ett generellt problem med att avsluta sitt medlemskap eller inte får teknikerna svara på. Det är nu påskhelg och de flesta är upptagna på annat håll. De återkommer med svar så fort de kan.

Vad bra… Så slipper jag besvära här mer!

Du besvärar knappast, bara för att man har olika åsikter inom ett ämne. Det finns mycket annat kring katter som vi kan diskutera, där vi kanske är av samma åsikt!
Att datorn inte reagerar på ändringen kan bero på att den cachat sidan, så om du vet hur man tömmer cachen kan du pröva med det.

Men… Jag känner mig ju inte välkommen här, eftersom att ni är emot mig är det väl tydligt att jag är den som har fel?
///Carro

Jag ber om ursäkt om vi verkar aviga, det är inte meningen. I den aktuella frågan tycker jag att du har fel, men det betyder inte att jag tycker att du alltid kommer att ha fel, eller att jag inte tycker att du har något att tillföra sajten. Jag ber dig skilja på enskilda trådar och helheten, nu har jag dessvärre bara diskuterat med dig i denna tråd (såvitt jag kommer ihåg), vilket nog ger en negativ bild av läget som inte är komplett.
Nu råkar just det ämnet ha tagits upp många gånger, men i övrigt är det ju så att varje diskussion utgör en del av sajten, och inga diskussioner utan skilda åsikter. Diskussionerna gör sajten levande. Samtidigt lär man sig något nytt, om man bara är öppen för det. Ingen kan allt, men genom diskussioner kan man ibland få nya insikter. Och andra gånger kan man ge någon annan något att tänka på, det är jag säker på att även du kommer att göra om du stannar kvar.

Bra skrivet, kemikal! Och jag instämmer.