Katter iFokus

Katter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 409 ggr
Pia
0

God morgon Skärtorsdagen 5 april

Oj vad tiden går, redan april, tyckte nyss det var februari… Idag skiner solen igen, även om vindarna är kalla. Min dag är öppen så vitt jag vet, får se vad som händer. Ja tills kvasten plockas fram i kväll då…;)

Hoppas ni får en bra skärtorsdag, såväl kvast- som icke kvastburna!

evamojje
0

Hej

Idag är en mycket bättre dag en igår magsjukan e som bortblåst och solen skiner och det är 12+ gr. Man kan ju inte annat en bli glad. Ska ner till brorsan idag på påskmiddag och Mojje ska med fast han vill ju inte gärna gå ut ifrån lägenheten och lämna Strawberrie ensam *s* men det får bli så idag, har ju lovat syskonbarnen att Mojje ska följa med. Och väl på plats så glömmer han nog att Strawberrie e ensam hemma med alla hans leksaker *s*.

Så ha en bra Påsk allihopa

Eva & Mojje & Strawberrie

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

anki1
0

Jag tar dammsugaren till Blåkulla (håll utkik efter en gul volta)Jag gillar när det går fort: Är det nån mer som ska till Blåkulla? Iår tar jag inte med nån katt eftersom de ska flytta. (jag trodde att det skulle ske på söndag men  det är uppskjutet en vecka.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk