"rädda oss" klistermärke
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har någon här inne ett sånt klistermärke där de står "rädda oss vid fara" och (på de jag sett) en checkbox brevid olika vanliga djursorter där man även skriver antal av de djur man har?
Första gången jag såg detta var i usa, där vad det mycket vanligt. Klistermärken/skyltar ca 10*20cm kanske, som man fäste på fönster och dörrar.
Jag skulle nog vilja ha en sådan faktiskt, så tex brandkåren kan rädda om det finns möjlighet.
Agria har sådana och jag har köpt på katthemmet för en billig slant
/EvaS
S*Capsicum´s www.capsicumcats.se
På en utställning köpte jag ett klistermärke där det står att man inte ska släppa ut katterna. Har verkligen för mig att det fanns "rädda oss med" klistermärken. Det fanns iaf en massa olika sorter. Men det var en större utställning (Malmö tror jag det var).
Vi har en sådan från royal canin, fick den på en mässa. Man får fylla i hur många hundar och katter det finns i hushållet. Jättebra! Men vet inte var de finns att köpa tyvärr.
Djurskyddet sverige har sådana också.
fanns på en utställning jag var på utanför stockholm i helgen såg jag.
Finns också på kks webshop där jag köpt min skylt och har på ytterdörren ut mot trapphuset.
det skall införskaffas :)
Frida & Paulsson
tack, skall verkligen skaffa det snarast!
Jag har sådana där det står rädda oss vid fara och under står det hund och katt så ska man fylla i antal av varje. :)
har inte beställt än men blev kund hos kks.nu och skall göra. Fick ett välkomst medd till min inkorg och ett par timmar senare någon rabatgrej, trodde jag. Det var på engelska så varningskl borde ju ha ringt…men jag tänkte att, visst dom kanske kör nåt sånt race…vet inte vad jag tänkte, är ju konstant lite splittrad så. Iaf så klickade jag, mailet var ju från samma som innan, och de va en trojansk häst. Datorn stoppade det men oj va rädd jag blev. Bara så ni vet-en liten varning!
För dem som bor i Stockholm så säljer vi sådana laminerade skyltar inne på Stockholms Katthem, dels för att sätta på dörren samt även "ICE" kort att ha i plånboken (ICE -In Case-of-Emergency ) så dem vet att det finns kissar som behövs tas om hand om nåt händer en.
#11 Det var ju smart för ifall man skulle råka ut för en olycka är det ju viktigt att djuren blir omhändertagna.
Jag har ett sånt på ytterdörren. Fick av min vän som hämtade två katter på katthem han fick med sig sånna dom e sååå bra :)
Jag har en sån på min ytterdörr. Köpte på Tradera av kattskyddet.
Det går ju iof. att göra själv och skriva ut och plasta in.