Godmorgon onsdagen den 4 april
Jaha imorgon börjar min påskledighet och vad händer då jo jag blir magsjuk under natten och är tvungen att sjukskriva mig *suck* är det inte typiskt. Men har jag tur så håller den inte i sig mer än 48 timmar, jag vill ju gärna kunna njuta av ledigheten.
Så nu ligger jag i soffan och känner mig illamående medan ena ögat kollar nyhetsmorgon och det andra kollar in mina tokiga katter Mojje & Strawberrie som far runt i lägenheten som om det brann i baken på dom. Dom leker mest hela tiden dom 2 vilket e jättekul.
Men min dag kommer nog kommer nog inte bli så himla mycket mer spännande utan jag får roa mig med att kolla på dumburken och katterna samtidigt som jag hoppas att illamåendet släpper *L*
Ha en bra dag
Eva & Mojje & Strawberrie
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Godmorgon.
I natt har Vimsan varit ute hela natten och det är så syyyyyyynd om henne.
Nu är hon jättesnäll, ligger i Lillhusses säng och sover.
Har så mycket att göra idag, men knappt hälften kommer att bli gjort. Typiskt mig. Så jag tänker ta det lugnt. I morgon ska jag på jobb, sen är jag ledig ända till måndag.
Har plockat diskmaskinen full med disk och satte igång den. Grytdisken (som jag diskar för hand) har jag diskat hälften. Tråkig disk.
Ska fara på eftermiddagen och påskhandla. Ägg, Memma… och någonting till mat förstås.
Ha en bra dag
//Titti

Godkväll säger jag:)
Krya på dig, Eva!
Och memma som är så gott, Titti:)
Eva!
Krya på dig!
Tack #2#3
Jag mår faktiskt bättre nu inte kräkts på 7 timmar så det känns som om det går mot friskare tider :-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.