Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 2702 ggr
[Ai-chan]
0

Aktiviteter & roliga leksaker

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag vill ha tips på roliga aktiviteter och leksaker till 3 st inne katter som är lite svåra att roa. Just nu är dom rätt så uttråkad om dagarna nu när jag pluggar en massa.

Dom har en massa massa kattleksaker, vissa me mynta i, stor klätter träd, tunnel, och lite andra leksaker & prylar. Men tyvärr duger det inte så mycket. Dom är som sagt lite svåra att roa. Försöker umgås med dom när jag har kommit hem. Brukar även leka me dom med fjädervippan ibland, som duger mest. Men den kan jag inte alltid ha framme tack vare att den blir då helst slut sedan.

Så, tips på leksaker och aktiviteter tack. =)
Gärna något som dom kan ha under tiden jag är i skolan med.

Katzuki
0

Min katt är inte jättekräsen men hon älskar hur som helst sin "Kittenator" från https://www.nekoflies.com/ hon kan leka med dem själv eller med mig =) Hon har en liten med kort tråd och en stor med lång tråd, den stora är roligast ;)

Dom finns på Bromma zoomarknad =)

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

line84
0

Cat it senses food maze foderlabyrint köpte jag till mina innekatter. Dom älskar den!! Något annat som mina katter gillar är activity fun board! Vi har även en cat it senses play circuit! Alla dessa leksaker stimulerar de små katthjärnorna!! :)

line84
0

http://www.supercat.se/cat-it/

Här hittar du iaf två av de leksaker jag skrev om. Activity fun board kan du säkert googla.

Jourhemmet
0

Laserpekare

Laini
0

#2 Var har du köpt din activity fun board? Hittar ingen på nån svensk näthandel iaf, men verkar kul för katten!

line84
0

Cindy
0