Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 874 ggr
skrollan
0

Blogg - Kalla fakta

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Blev lite upprörd av vissa saker igår på kalla fakta som jag skrev av mig i min blogg.

Eftersom jag ser att många läser men ej vågar kommentera, så får ni mer än gärna börja göra det i min blogg i inlägget om kalla fakta om ni vill :)

När ni skriver kommentaren får ni här inne gärna skriva med erat nick härifrån så jag vet vilka ni är. Om ni inte vill vara anonyma som sagt.

http://linneauttman.blogg.se/

essut50
0

Tänk att vissa ville göra njurtransplantationer på sina katter som har njurfel.

Vem skulle bli donator???Jo hemlösa katterSkrikandes Så gör dom i USA..

Man blir så arg så man spricker.  

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Missade det programmet, hade jag gärna sett. Fy ¤%¤% så osmakligt om man tar hemlösa katter och avlivar för att göra njurtransplantationer. Men tyvärr när det kommer till USA….landet med alla möjligheter ger jag inte många ören för deras värderingar i mångt och mycket

MonicaLagerquist
0

#2 Du kan se det på Tv 4 play.Det gjorde jag i går morse.

Stolt ägare till tre La permer

Rosenlind
0

#3 Törs man se det utan att gå upp i limningen.  Jag blir argSkrikandes bara jag läser om det. Inte klokt vilken syn en del människor har på djur.

AgnetaB
0

Låter hemskt men människan tar ju delar ifrån grisar o sätter in i människor.Är det ok?

Charlie2006
0

Jag skulle göra allt för mina djur sålänge dom inte lider av det. När man gör njurtransplantationer från friska katter till sjuka katter, så tycker jag man gått för lång, den biten fick mig att få ont i magen Skrikandes. Även att man tar bort stämbanden på hundar och bytter ut klorna på katter, bara för att dom ska passa in bättre i människans vardag.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

skrollan
0

Visst är många saker av dem sjuka. Fruktansvärda mot våra djur!