Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1396 ggr
[ceder88]
0

Den otroliga vandringen

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Filmen om 2 hundar och en katt som kommer bort från sin familj.

Jag minns att jag som liten älskade dessa filmer men det är först nu som det slår mig… hur kunde de träna upp katten så att den gjorde som de ville i filmen? Hade de flera katter eller var det bara en, någon som vet något? Onödig fråga kanse men har inget bättre för mig så här sent på kvällen. Glad

TIMMY
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tror nog att det var flera katter och hundar för den delen. Jag tror jag har sett nån behind-the-scenes variant av den där dom hävdade att inga djur kom till skada osv… men f*n vet, det ser verkligen ut som en katt som fåt åka ner för forsen asså. Jag älskade oxå den filmen, iaf första. Även Milo and Otis var en favvis…. Iaf handlar den senare om en mops och en orange/tigrerad katt som kommer hemifrån och letar sig tillbaks.

Cheapo
0

Jag kan iallafall säga att det är minst två katter som spelar Sassy. Såg den bara för någon månad sen och det syns otroligt tydligen nu, när man är äldre, att det inte är samma katt hela tiden Flört

[nettaahs]
0

ja jag håller med, syns på flera ställen att det inte är samma katt nu när man är äldre.
samma sak med hunden ''chance'' , hur det är med golden vet jag inte.
men usch vad jag tänker på det varje gång jag ser den, jättedrygt nu när man vet de :)