Bra sele till katten!
Brukar du gå ut med din katt i sele? Då måste jag bara visa vad jag har hittat i en djurshop!
Det är en slags väst, som är mycket säkrare och bekvämare än en vanlig sele! Alltså mindre smitningsrisk för våra små älsklingar!
Denna väst finns i blått eller rött och i fyra storlekar (koppel medföljer givetvis):
Small: hals 10-15cm & mage 20-25,5cm (119kr)
Medium: hals 15-20cm & mage 25,5-30,5cm (129kr)
Large: hals 20-25,5cm & mage 30,5-35,5cm (139kr)
Extra Large har jag inte måtten till just nu, men kan tänka mig att det är följande: hals 25,5-30,5 & mage 35,5-40,5cm (149kr)
Jag har upptäckt att det inte är så lätt att hitta återförsäljare för denna väst här i Sverige, och tog därför kontakt med kvinnan som har djurshopen. Hon har bara tagit hem västen i storlek Large och XL (främst tänkta till mindre hundar), men är villig att beställa hem fler om det finns intresserade.
Om ni är intresserade utav en eller flera västar så kontakta mig via PM så kan jag beställa och sedan skicka den hem till er via post. En väst väger ca 150g och kostar då 22kr i porto.
Om vi är några stycken som vill ha denna väst, så ska kvinnan som har butiken försöka fjäska för att få beställningen fraktfritt, och går det igenom så får vi 20kr rabatt per väst (hennes ordinarie pris är redan under rekommenderat pris i handel)! Det är ju kanon! Det är alltså inte säkert att det går att få det billigare än det redan är, men vi får väl se det som en bonus om det blir så!
Skriv ett pm till mig om ni är intresserade! Jag behöver veta antal, storlek och färg.
Och bara så ni vet så är det här ingenting jag jobbar med eller kommer tjäna någonting på! Jag tycker bara att den här västen verkar så himla bra, och det vill jag dela med mig av!!
Mvh
La_Joz / Josefina (medarbetare på Cornish Rex iFokus)

De där ser urbra ut! Problemet är bara att mina katter inte tycker om att ha så mycket på sig. Sputnik kan t o m få panik om han känner nåt över ryggen! Men mina går inte så mycket i koppel…

Mina blir som stelopererade några minuter, men sen går det bra! Det är så kul att se katter i sele om de inte är vana!!
Ska bli kul att testa denna! Kan tänka mig att den är bekvämare!

Om någon är intresserad utav en väst behöver jag veta det snarast! Behöver få iväg beställningen i veckan som kommer (v12).

Tänkte bara påminna alla som är intresserade!
Jag behöver veta senast på söndag (25/3) vilka som vill ha en väst (eller två). Färg och storlek. Ska kontakta kvinnan som har butiken på måndag och beställa. Det är inte säkert än om vi får rabatten (hon håller på att förhandla med leverantören för att få det fraktfritt), men det är ju ett bra pris ändå!
Så, ta er en tänkare och hör av er till mig om ni är intresserade!

Jag skulle gärna vilja veta vart de finns någonstans ?
Jag bor nämligen i skåne
Kram