Kattägare i Uddevalla-området!
Oj, vilken jättegrej! 
Bor i Vänersborg, - gissar att den antagligen finns på Överby, Trollhättan också? Djurmagazinet finns ju där också.
Vore världens bästa julklapp, men tyvärr har jag inte pengarna =(
#1 Det har inte koll på, men iomed att de är "sammanlänkade" så borde det ju vara så.:)
Katterna har redan lämnat sin gamla möbel totalt och älskar den nya :P Det bästa för Triss är att hon nu inte behöver bärhjälp för att jaga malarna i taket :P
Hälsningar Astrid :)
Så tycks det vara =) Men tyvärr har jag verkligen inte pengarna… du tänker inte sälja den gamla möbeln? ;)
Hade denna modell på mitt första golv-till-tak träd, och den blev totalt utsliten ;D
Toppenfin till toppenpris… avundsjuk…..mutter mutter för den är för hög för mig……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#3 joo .. Den är kvar. Grannen KANSKE skall köpa den. Men inte nåt bestämt ännu. Den är ca en meter hög, har ett hus uppe på och två staplar. De har vält den en gång, och då lekte de sjörövare i den .. Så väldigt svårtvält ;)
# 4 o #5 Katter älskar den! Speciellt hammocken. Ska köpa en extra och montera på .. För så fort den ena går ur den, är den andra där direkt och norpar :P
tipsat min granne/namne om denna…..

Himla fin jue! Stadig också?
ja bottenplattan ser ju stor ut…..
min den där, den välte aldrig, och den har blivit rejält misshandlad av mina stora klossar.
Det enda som hände var väl att den där skruvgrejen i taket lossnade/gängade ur sig emellanåt, men det var ju bara att skruva tillbaka.

Nice! Har dock funnit vår redan. Men det här var ju inget dåligt tips!
Precis som Imasy säger, jätte stabil! Den har inte vält än, men vi får skaka lite på den varje dag för att se så att skruven inte rört sig ^^ Men vår runda kisse hoppar ner i hamocken från högsta våningsplanet, och den rör sig inte en millimeter ;)
#7 Får hoppas att den fortfarande finns kvar till din granne då :D Vi köpte ju den i fredags :)
Ja, jag vet inte när de åker ner till Uddevalla…Troligen måndag…..

Coolt! Jag gillar kissen längst upp. :-)
#13. Vi har förbi där idag, och de var slut :(
#14 Det är Triss :D
nä……… Då får jag meddela dem om det…