Veterinär i karlshamn?
Kollar lite var vetrinärerna i Karlshamn finns, har hittat en som har sin verksamhet precis vid en motorväg, och jag som inter äger någon bil utan måste gå eller cykla så vill inte jag gå med min katt vid "motorvägen" när det börjar bli dags för kastrering. pga av hon nog skulle bli väldigt stressad av alla ljud.
Så jag undrar om någon vet o det finns någon veterinär mera centralt? Eller finns det bara en?
Är tacksam för svar:)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Har du gjort en sökning på Eniro? 
Oj, gjorde en sökning själv nu och det var ju inte mycket som kom upp… har de inte fler veterinärer där?
Fick upp två ställen…
har gjort massor av sökningar x.x Har hittat en hemvetrinär, en hon erbjuder inte det ajg vill "/ och sen den som finns på sölvesborgsgatan tycker det verkar skumt att det inte finns fler :S
Mvh Amanda

hej!
det finns tyvärr inte så många veterinärer i karlshamn men den absolut bästa enligt mig är Lars lannek och det är han som bor i åryd en bit ifrån motorvägen. sen inne i stan finns ju den som du skriver på sölvesborgsvägen. För ett par år sedan fanns ju han Ruben som hade eget typ bakom coop och in på den vägen där.
men han va gammal då så vet inte om han har kvar.
men lars lannek kan jag varmt rekommendera!
okej :) då vet jag att det är något bra. Får försöka kolla om det finns någon väg som gör att man behöver cykla vid motorvägen hela tiden, eller så kankse någon kan köra en :)
Mvh Amanda