Uppdatering; Tösen
Ni ville jag skulle hålla er uppdaterade angående Tösen och hennes mobbning av våran ena hane.
Under en längre tid nu har det varit väldigt lungt mellan dem med enbart enstaka fräs när hon inte varit på humör för exempelvis bus. Numera sover dem bredvid varandra och som jag tidigare berättat här inne har alla tre katterna fått den geniala iden av att försöka tränga ihop sig allihopa i mitt knä i soffan eller på mig i sängen. Varmt? ja något.
För övrigt så busar dem ihop och det går undan med stormvindar när de röjer igenom i huset.
Hon leker inte så mycket med den hane hon alltid accepterat utan spenderar numera mer tid med sitt f.d mobboffer.
För våran del är det skönt att det börjat lugnat ner sig och det är nog också det för båda katterna också och som det ser ut nu så verkar de verkligen trivas ihop samt ha kul tillsammans.
Och allt jag gjort var att aktivera båda två, gosa med de båda samtidigt och lika mycket dvs när jag gosat med honom går jag direkt över och gosar med henne också, på så sätt verkar intrigerna mellan dem ha avtagit succesivt. Och om jag ska tolka det så skulle jag säga att Tösen varit svartsjuk sen hon kom hit och velat ha mig för sig själv men nu tycks hon kunna dela på mig.
Det är hur det ser ut i dagsläget.