För alltid saknad...
Saknar dig så oerhört min gudomliga Ozito…

usch ja,, lillkillen,, vilket tufft och kort liv han fick, förstår att du saknar honom,, tröstekram från mig.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lille söte Ozito… Vad han fick vara med om i sitt korta liv!
Beklagar sorgen.
åh vad han var vacker
så sorgligt när så små får sluta livet så tidigt, Men jag är övertygad om att han har det bra där han är nu.
Jag beklagar din sorg!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Kanske dumt i alla sorg, men får man lov att fråga vilken ras söte Ozito var?

vad fick han för sjukdom lille ozito, min katt dog i somras och jag saknar honom så…
Nämen, är lilla Ozito i himlen. Det har jag missat. Vad hände med honom? :(

Nej vad sorgligt
#4 Min gissning är Bengal ? :)
Vila i frid killen!

Lille killen…
Här är tråden som berättar bakgrunden till denna ledsamma historia…
#8 Ja, visst ja, det har jag ju läst.. Stackarn.. :( Sov gott Ozito.

Stackars lille Ozito! 

Väldigt ledsen över din fina katts öde.
Jag och min sambo har för några dagar sedan fått hem två syskon p 12 veckor, en hona och en hane. Vi märkte redan första dagen att hanen var väldigt mager i jämförelse med honan men också att honan var lite mer 'aggresiv' vid matskålen och tog upp det mesta av utrymmet så vi gav dem separata matskålar så att hanen skulle kunna få äta i fred. Min stora oro är nu hans buk för när man känner på den så är det som om det vore en massa bubblig vätska där inne. Jag har inte hört talas om Coronaviruset förr men har heller inte haft katt sedan jag bodde hemma som barn. Vet någon om det är normalt? Vi skall ta honom med till vetrinären nu i veckan eftersom vi tycker att han är för mager och se efter men tänkte bara höra om detta är normalt?
Är kissen avmaskad?
Testar att putta