Catnip Drops Treats
Har en liten påse här hemma med sådana och de ska uppenbarligen innehålla kattmynta. Jag vet att våran hona gillar kattmynta men hon vill inte äta dem.
Är det inte meningen att katter ska gilla sådant eller är det fel sorts godbitar?
Vi köpte påsen på coop.

Det är väl skillnad från katt till katt. Vi har en slasktratt här hemma som äter precis ALLT och en som är mer kräsen :)
#1 Jo men min tös är ju tokig i mynta men dessa droppar gillar hon tydligen inte fast de innehåller mynta det tycker jag är konstigt. 
Det kanske är så pass lite så det knappt märks. Och själva godiset kan säkert vara äckligt ändå.
Jag köpte något liknande till mina kissar när dom var lite mindre. Men dom rörde inte ens godiset.
Däremot hade jag ett kattmyntaspray som dom blev helt tokiga av.
#3 ok.
Kanske skulle hitta något som är rakt av bara mynta.

Men kanske finns det något i de dropparna som gör att hon inte vill äta dem. Fast lite märkligt är det ju, är hon svårbjuden annars?
Jag har mjölklinser med kattmynta hemma och det äter båda kissarna och då är de inte så superintresserade av kattmynta annars.
#5 Nej det är hon inte. Hon äter absolut allt annars.

Är det sånadär gröna små som ser ut som maränger?
Jag vet inte en enda katt som äter såna, och då jobbar jag ändå på ett katthem och har provat med måååååååånga katter!
Däremot är nästan alla helt tokiga i de där små gröna platta Catnip Milk Drops!
#7 Ja det är precis dem alltså de gröna som ser ut som marränger.

#8 Ja dem kan du nog sutta, för det är väl ca en på hundra som äter dem ;) Testa de andra, de platta istället - katterna brukar som sagt vara helt tokiga i dem!

Oftast går det lika bra (och blir billigare…) att ha ett vanligt torrfoder av lämplig storlek och smak som dom gillar som godis. Iaf när det är något helt annat än det foder dom vanligen får.
Medarbeterare på Kost
catnip milk drops köper man de på vanlig djuraffär el?
Jag ger aldrig min katt godis för han har aldrig velat ha men kan ju prova igen.

#11 Japp, i vanlig djuraffär.
Det finns vita milk drops också, men de är inte lika poppis. Ta de gröna med kattmynta i :)