dräktig hona hittekatt?
Hej
jag bor på en hästgård, altså får mina katter vara inne och ute, men alla kommer in mot eftermiddagen och tillbringar sin natt inne. I mitt stall har jag en uppvärmd sadelkammare med kattmat, kattlåda och kattsängar.(Om det skulle bli dåligt väder och jag inte är hemma)
jag är mycket kattvan. Jag köper alltid mina katter ifrån djurhem. Och jag tycker det känns bra eftersom det blir en kompis för livet och en god gärning på samma gång.
Jag skulle vilja hjälpa till mer, och jag skulle kunna tänka mig att ta hem en dräktig hona, finns det någon sida där man kan anmäla sig om att man vill hjälpa till eller hur gör man?
Och ja, jag har bott på landet hela livet så jag vet exakt hur man gör med dräktiga honor. + att jag har vart med om de många gånger

Åh, det låter ju toppen!!
Hör med katthemmen i närheten om de har dräktiga honor på kö in, och säg till på hittekatter.ifokus där det nästan alltid finns dräktiga hittekatter!
Okej Tack för svar! :D

I den här tråden finns det en dräktig hona i Trelleborg som behöver jourhem. Men om det passar beror ju helt på var i landet du bor?

Ja precis var bor du fannyerika?
jag bor i Linköping i östergötland