Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 5631 ggr
Mezzzanina
0

Kattdekaler/ kattskyltar

Hej på er!

Jag har nu sett så många dekaler/klistermärker och skyltar med texten:

"Varning för hunden"

Har också sett skyltar med text typ "Varning för katthår"

Jag skulle vilja göra mitt eget klistermärke, kanske med en text där det helt enkelt står

"Varning för katterna"

eller:

Varning för ett helt gäng med urgosiga katter"

Eller något liknande.

Men jag hittar ingen bra websida där jag kan beställa och designa ett eget sådant klistermärke.De websidor jag sett är mest för visitkort och liknande där man måste beställa flera klistermärken.Men jag vill ju bara ha ett enda klistermärke.

Jag har heller ingen skrivare till min dator så att jag kan printa ut egna skyltar hemma.

Någon kan hjälpa mig med ett tips på en sådan websida?

Ghost3
0

du kan ju höra dig för hos dessa vinyldekor

Hawknestgrove
0

jag är ombud för KKS på Tradera som har såna skyltar. Det är Puma som gör dem. Om du vill se vad som finns, så gå in på Tradera och sök på mina auktioner. Hawknest.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mezzzanina
0

Ghost 3:Tyvärr gjorde det företaget bara väggdekorer, inte klittermärken.Synd för de hade fina väggdekorer!

Tack Hawknest, jag har sett de skyltarna på Tradera, men de har aldrig texten:

"Varning för ett gäng urgosiga katter"

eller:

"Varning för katter"

Ofta står det varning för katthår.Jag vill ej varna för katthår utan för att det finns katter i mitt hem.

[Norrbysa]
0

Jag har en inplastad dörr-dekal som det står på:

Vid fara rädda oss!

Vi är _ st.

Och så fyller man i antalet katter med en whiteboardpenna.

Den känns väldigt trygg att ha utifall att det skulle börja brinna i fastigheten när jag inte är hemma.

Köpt via Tradera. Glad

Hawknestgrove
0

Pssst MEzzzalina PMa Puma77Skrattande….. Om du är riktigt snäll, så kanske hon fixar en sån åt dig! Hon är superduktig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mezzzanina
0

Norrbysa:Det är en toppen dekal som alla borde ha som har husdjur.Tänker även köpa en sådan.Glad

Gunilla:Tack för tipset!Glad

ala02
0

Kan skriva ut en text åt dig i plastvinyl med klister. Tala bara om vad du vill ha för typsnitt och storlek. Har vit, svart, röd, gul och blått material. Det blir enfärgat i så fall.