Ikeas djursortiment
Hörde inne på Hundar i fokus att IKEA ska plocka bort sitt husdjurssortiment och minskar därav utbudet av varor. Vi ska till IKEA om 2 veckor och jag tänkte då passa på att köpa något till djuren. Jag kollade runt på deras hemsida och försökte hitta till deras husdjurssortiment den vägen men lyckades inte. Kan ni hjälpa mig?
På mitt ikea finns det ingen djuravdelning längre så de kanske plockat bort den på hemsidan också?!
De har plockat bort husdjursdelen på hemsidan. Har du tur kanske det finns lite saker kvar på varuhuset ändå 
I mitt ikeavaruhus finns det lite djursaker. Men det har alltid varit väääldigt dåligt med grejer så det känns som att det kan kvitta om de plockar bort det..
ok. Men hur är det med dessa möss till katterna jag hört mycket om. Finns dem kvar och vad kostar de?

Mössen o andra leksaker finns på barnavdelningen. De små som kostar 5kr är populära här hemma =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#5 Ok tack då ska jag ta mig en titt där.
Hittade en tunnel på IKEA också men katterna här hemma har så många tunnlar men två till skulle inte skada så de har mycket sysselsättning.