Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 2924 ggr
klubba
0

han drömmer mardrömmar?

hej,ena katten typ piper/morrar i sömnen..

verkar som att han drömer mardrömmar…

det hjälper att klappa honom,då tar han ett djupt andetag och  öppnar ögonen ,gosar lite och somnar om… jag får typ väcka honom …

Fridaybrew
0

Låt katten sova =)

/Fridaybrew

klubba
0

#1 nej han drömer ju mardrömmar….han mår ju inte bra utav det…

spiritedaway
0

piper/morrar? Är det tydliga ljud?

klubba
0

#3 japp,igår blev jag livrädd…

spiritedaway
0

Tänkte så att det inte är andningsproblem.

klubba
0

#5 nej det är det inte… han typ pratar…

Fridoliin
0

Jag tror inte att katten drömmer mardrömmar, låt kisse sova ist.

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

klubba
0

#7 jodå han pratar i sömen,när man klappar honom vaknar han ju och är helt disorienterad..

han fyller 5år nu 19september…. detta har precis börjat..kanske för 1månad sedan hade han första "anfallet" eller vad man ska kalla det…

igår hade han 2st "mardrömmar"

Fridoliin
0

Pratar han bara eller "skriker" han? För hundar skäller ju ibland i sömnen, men det är ingenting som jag tar som en "mardröm".

Men nu är det ju rätt svårt när man inte hört det själv, du kan inte fixa fram en film på det?

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Fridaybrew
0

Skulle också fortsätta ha mardrömmar om jag blev väckt varje gång man har en mardröm så minns man ju den till senare…..jo tack så mycket för det lol.

Låt den sova!

/Fridaybrew

Hawknestgrove
0

ja betrakta kissen med ömhet…. HAn är kanske på jakt, eler så håller han på och försvarar dig från farliga odjur…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Destany
0

Zorro har oxå en massa grejor för sig när han sover, springer med tassarna, rycker, morrar mm.. Ibland när han håller på för mycket så lägger jag en hand på honom, han vaknar inte men lugnar sig..

men annars e ju huvudreglen att låt katten sova.

Hawknestgrove
0

haha då är det värre med hussar som är såna! Jag delar säng med en sån…. Har lärt mig numera av automatik, så drar jag mig alltid undan och skriker till så han vaknar…. Han är rent livsfarlig, men  jag är lättväckt….

Katti
0

På vilket sätt mår han dåligt av det? Om det nu är mardrömmar så är jag övertygad om att det är en del av livet. Vi drömmer ju för att bearbeta händelser, så drömmarna har ett syfte.

Hawknestgrove
0

ja se drömmar som en diskrensing eller en defragmentering. Det städar ut i hjärnan, för vi kan inte få plats med alla tankar som går igenom vår lilla skalle hela tiden. Liksaå med katter. Så låt honom ligga där och drömma. det är inte farligt