skrikande katt!
heej jag skulle vilja få förslag på vad jag ska göra med min katt, varje gång jag lämnar hemmet för att jobba eller gå ut och träffa kompisar så skriker katten efter mig. men när jag är hemma är han helt lugn och sover. vad kan jag göra för att få honom lite lugn? jag har kattpassning när jag jobbar för att han ska slippa vara ensam så länge.. men han skriker ändå.. han är 5 år kastrerad, han har hållt på så sen han ar liten. det är bara jag som kan ta honom, han biter andra.
tack på förhand
Gill
han är otrygg utan dig. JAg ser inget annat.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Han kanske skulle må bra av en kattkompis?
Annars kan du alltid testa Feliway i en dosa i elurtaget. Det finns på Apoteket. Den utsöndrar hormoner som gör katten tryggare.

Så gjorde min första kisse också, hon skrek och ylade så fort jag gick hemifrån. Jag skaffade en till kisse så hon fick sällskap. Funkade perfekt.
Håller med #2 och #3! Kattkompis tror jag skulle göra susen! Skaffade för inte så länge sedan en kompis till min hane och han är såååå harmonisk och nöjd nu
. Bästa vänner och så fina med varann!

Håller med föregående talare. Om kissen känner sig så beroende av sällskap och mår dåligt när han är ensam, så är det just sällskap han behöver. En passande kattkompis ger honom både sällskap och sysselsättning :)
Kattkompis tror jag oxå på.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Min 2-årige skogskatt skriker fast hela familjen är hemma..
särskilt vid 4-5 tiden på morgonen, verkar som han bara vill ha upp en ur sängen..
Han har en kattkompis som sover snällt..
Han kanske vill ha en kattkompis?