Devon rex försvunnen i Göteborg
Min lilla Sigge har försvunnit. Jag har letat i hela lägenheten och kan inte hitta honom, inte heller dyker han upp när det är dags för mat och det har aldrig hänt. Den mest troliga förklaringen jag kan komma på är att han följt med oss ut under vagnen när vi gick till dagis imorse. Om han gjorde det innebär det att han nu finns någonstans på Hisingen, runt Vågmästareplatsen/Ramberget.
Han är en liten svart kille, med tunn och kort päls så han klarar inte vädret vi har nu särskilt länge. han är snart 6 månader gammal och väger inte ens 2 kg.
Om du hittar honom, snälla ring när som helst på dygnet till 070-6557952.
oj jisses!!!! har du skrivit inne på kattpolisen?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Putt
Hoppas ni hittar honom snarast! Lycka till!
Håller tummarna allt jag kan att han bara gömt sig väldigt väl! Har du testat att skramla med matburk eller skålar eller något. Vår devontjej är nämligen världsmästare på att gömma sig men kan aldrig motstå klirret från matskålarna, då kommer hon som ett skott in i köket!
Hoppas verkligen han kommer tillrätta snart!

Hoppas pojken kommer tillbaka snart till er! Kontakta polisen o anmäl honom försvunnen. Även nån veterinär som bor i närheten.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Sigge är på väg hem! Tjejen som hittade honom igår tog honom till Blå Stjärnan och kollade om han var ID-märkt, vilket han är. Dock fick inte personalen på Blå Stjärnan upp någon information om honom i kattägarregistren! Han är anmäld till båda två sedan iad 3 veckor tillbaks så tydligen har båda registren en vansinnig adminstrativ period innan informationen hamnar i databaserna.
Tack vare en oerhört schysst och smart tjej som anmälde både till polisen och lämnade sina uppgifter hos Blå Stjärnan kommer Sigge hem i eftermiddag!
Vad skönt att det gick bra!! 
http://julialex.blogg.se

Åhh vad skönt att lilla ? kommer hem till dig igen =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vilket lyckligt slut, måste ha varit en mardröm för er!
Men han mår bra och så iallafall?
Upphittaren är värd ett fång rosor
Så många tårar jag fällt det senaste dygnet har jag inte fällt sedan vi senast hade ett dödsfall i familjen. Det här är ju bland det värsta som kan hända med ens lilla pälskling. Ute ensam i en helt främmande och inte alltid så vänlig värld av betong…
Han mår bra och det verkar som att han inte var ute särskilt länge, knappt en halvtimme så vi hade en oerhörd tur som fick honom upplockad så snabbt.
Jag är så tacksam att denna tjej tog hand om honom! Tack och hittelön räcker inte till för att visa hur oerhört tacksam jag verkligen är.
Nu blir det striktare barnvagnskontroller innan vi går ut kan jag lova.

Så skönt att han är hittad.
Stolt ägare till tre La permer
#5 Kolla så att du inte glömt att klicka i att det är ok att publicera namn och telefonnummer på internet i kattregistrena. Har man glömt det är det bara polis och veterinärer som får se dessa uppgifter.
/Eva
/EvaS
S*Capsicum´s www.capsicumcats.se
Skönt att han hemma igen!! 
Åh. vilken solskenshistoria
/Maria
Jag vet med 100% säkerhet att jag givit medgivande till att mina uppgifter publiceras. Dessutom var det en veterinär som kollade upp ID-märkningen…
Sigge är väldigt nöjd med att vara hemma iaf och hans jämnåriga kompis är om möjligt ännu gladare.