ge då du budar på tradera
Bli medlem på sponsorhuset
välj förening, där finns bl.a. Rädda katten,Stockholms katthem, kattvärnet m.fl och gå sen in på kampanjer.Rulla ner till tradera och klicka på besök butiken.Det står att tradera ger 1 kr för varje bud som läggs men jag vet inte om det gäller flera bud på samma objekt.
Man kan också stöda föreningen när man handlar på nätet då letar man reda på butiken och klickar på besök butiken.
Man betalar inget extra för det.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
va smart!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
så nu väntar jag på bekräftelsemail
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
På några dagar har det blivit 12 kronor till Rädda katten.Även om jag inte vinner budgivningen har jag i alla fall gett bud och i och med det pengar till föreningen.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
tror inteatt det är varje bud, menvarje vinst

Åh vad bra!! Såg att Scandic ger 60 kr till rädda katten för varje bokning.. Detta måste ju ge mycket pengar om folk utnyttjar sidan. Scandic är ju ett stort fretag.
Smart! =)
Pälsbollarna i Höganäs
#4 det är inte vid varje vinst för jag har inte vunnit 12 auktioner.
#5 föreningen får också vissa % då man handlar på cdon,ginza,ellos, bokia m.fl.Sammanlagt kan det bli en hel del pengar.