Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 2311 ggr
Tasspuls
0

Smakprov på Orijen?

Jag undrar om någon skulle kunna tänka sig att skicka mig ett smakprov på orijen? Jag betalar självklart porto och kilopriset. Jag är i valet och kvalet om jag ska använda det jag redan har eller om jag ska satsa på Orijen som alla här hyllar :) Men jag vill inte köpa en påse på 2,5kg och sedan kanske det visar sig att hon inte mår bra av det. Så om någon vänlig själ här skulle kunna hjälpa mig vore det supersnällt :)

Hawknestgrove
0

om du inte hittar nån, så har ju Orijen som alla andra fri returrätt och garanti om din katt inte gillar det.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tasspuls
0

#1 Gäller det även om man köper från foderbilen?

Tasspuls
0

Det är ingen som råkar bo i Umeå som köper Orijen som jag kan samköpa med?

Cindy
0

#2 Givetvis! Bara en korkad butiksägare skulle inte ha smakgaranti på sina foder!

Vänliga hälsningar
Cindy

Tasspuls
0

#4 Men då måste man väl betala frakten för att skicka tillbaka det?

Cindy
0

#5 Ingen aning hur det funkar med distanshandel, jag jobbar i vanlig zooaffär :-) Skulle anta det dock.

Vänliga hälsningar
Cindy

EvaSe
0

Hejsan.
Maila dem och fråga om de inte kan skicka en provpåse. Jag tror att vi fick det innan jag började med det fodret.
/Eva

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

Tasspuls
0
#7 Tack det ska jag göra :)
Hawknestgrove
0

#5 nej. I så fall är det ju ingen smakgaranti. Står bak på påsen, att du får tillbaka inköpspris och porto, alternativt att du hör av dig till företaget och ber dem skicka ut en returfraktsedel.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tasspuls
0

#9 Jamen dåså =)