Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1118 ggr
Elshira
0

Medecinsk revolution

HÄR är en film med en katt som får tassproteser - något man inte trodde var möjligt efter som det inte fungerar för oss mäniskor.

Så ännu en katt fick ett bättre liv!

Hakuna matata!

Maria
0

Det finns proteser för människor som sitter i själva benet sk. "Brårnemarkmetoden"

Jag är glad för kattens skull men känner ändå att detta har med mycket annat att göraObestämd

/Maria

Elshira
0

Jasså? *nyfiken* Hur gör man så att det fungerar för mäniskan? Har bara sett misslyckade implantat av olika slag Tyst

Men detta visar att tycker man om sin katt s¨å kan det mesta lösas. "Vagnar" är ju inte helt ovanliga de heller =)

Hakuna matata!

Maria
0

Gammal länk från 2006

Det forskas intensivt på detta.Glad

/Maria

Elshira
0

Ser nu att länken inte fungerar… Sorry för det =/ Ni kan ta bort båda länkarna jag lagt upp nyligen

Hakuna matata!

IceJossan
0

Hahaha, bläddra fram till "Ever seen a whac-a-mole cat?" :D

Elshira
0

Ninja Cat är ganska så underhållande den med Oskyldig

Hakuna matata!

blondifire
0

blir bara illa till mods när jag ser det.. den katten ser inte ut som en lycklig katt.. känns mer som ett experiment…Rynkar på näsan

S*Winsnes Wilda

Maria
0

#7 Lite grand det jag var ute efter.

Hur långt ska man gå? Är detta värdigt ett djur? Vilka andra tankar ligger bakom detta?

Katten är säkerligen älskad och väl omhändertagen men är det för sin egen skull?

/Maria

Imasy
0

Tycker inte heller katten ser lycklig ut. Men å andra sidan, vad tror ni händer på SLU här hemma i Sverige?

Kanske inga beproteser, men likväl finns det försöksdjur som veterinärstuderande får öva på.

blondifire
0

#9,sant men här visas han upp av folk som anser sig som djurvänner som gjort sin katt "lycklig" . det är ju inte forskare även om jag inte tvivlar på att forskningen står bakom som "sponsorer"..

S*Winsnes Wilda